Ik heb op dit moment nog zo'n gare veel te grote beeldbuis staan, die met de week meer kuren begint te vertonen. Tijd dus, om eens rond te kijken wat voor mogelijkheden zijn voor een nieuwe tv...
Ik heb een lijstje met wensen samengesteld, niet heel spectaculair:
• LED scherm
• Full HD
• 42" (minimaal)
• 100Hz (minimaal)
• €900 (maximaal)
• Goede beeldkwaliteit (subjectief)
• Mooi design (subjectief)
Zelf kwam ik uit op de Samsung UE46D6200, waarvan soortgelijke versies goede beoordelingen krijgen bij de consumentenbond, en in de winkel was ik zeer te spreken over de beeldkwaliteit en het ontwerp van de tv. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze tv, goed of slecht?
Waar ik nu een beetje bang voor ben is dat ik me een beetje blind heb gestaard op de Samsung tv's, zonder me écht in andere merken te verdiepen. Wat voor opties heb ik nog meer? Wat raden jullie me aan of juist af?
Alvast bedankt!
Ik heb een lijstje met wensen samengesteld, niet heel spectaculair:
• LED scherm
• Full HD
• 42" (minimaal)
• 100Hz (minimaal)
• €900 (maximaal)
• Goede beeldkwaliteit (subjectief)
• Mooi design (subjectief)
Zelf kwam ik uit op de Samsung UE46D6200, waarvan soortgelijke versies goede beoordelingen krijgen bij de consumentenbond, en in de winkel was ik zeer te spreken over de beeldkwaliteit en het ontwerp van de tv. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze tv, goed of slecht?
Waar ik nu een beetje bang voor ben is dat ik me een beetje blind heb gestaard op de Samsung tv's, zonder me écht in andere merken te verdiepen. Wat voor opties heb ik nog meer? Wat raden jullie me aan of juist af?
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door MadMarine op 04-09-2011 20:57 ]