Monkey island 4 + Monkey Kombat HELP :(

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Ik ben al erg ver in het spel Money Island 4, maar nu kom ik echt ergens niet uit.. ;(

Ook op sites als http://www.gamefaqs.com is niet te vinden:

Op een gegegeven moment moet je vechten tegen allerlei apen, met het zgn. Monkey Kombat, ik snap er werkelijk geen hol van, is er iemand die een site over weet ofzo??

thx.

" Play the violent strings of my symphony "

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Probeer anders ff te zoeken... (of hier)
Ik had zo een site gevonden met een walkthrough voor MI4.

BTW: Dat is idd wel een moeilijk stuk in MI4, en als ik me het goed herinner is het elke keer als je het spel installed weer anders. In een walkthrough kan dus wel staan hoe je het moet leren, maar niet precies wat je moet doen om ervoorbij te komen. Dat is gewoon een kwestie van heel veel vechten en moves opschrijven (welke beter is dan welke en hoe je van de een naar de ander gaat). Ik had er een redelijk groot schema voor geschreven.

• Wibs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 16:42
walkthroughs zijn zaad.

Je moet gewoon goed oefenen en op een papiertje alle actie-reacties opschrijven. Ze weet je op een gegeven moment wat je moet zeggen. Kost ff wat tijd maar dan hebje ook wat.

De monkey combat is ook bij iedereen anders...

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 15:15

damswer

mSW - LU since 2005

de monkey combats zijn echt het naadste van het hele spel. En ook al heb ik hem uitgespeeld, een echte logica hierin zie ik nog steeds niet.

Maar het is wel te halen als je het saven/laden principe toepast. Tegenstander geeft een combo, dan saven.. jij doet een combo. is ie goed, dan save, en anders laad je et weer. Het is wat omslachtig, maar wel te halen op deze manier.

Veel plezier hierna nog, komen nog een paar funny stukkies ;)

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

Monkey Combat rulez.
Ik zal het FF snel uitleggen. (Trouwens, die ene aap met die gouden hoed kan het je ook uitleggen).
Monkey Combat werkt gewoon met combinaties van kreten (eek oop ack enz.) je moet gewoon een tabel maken met alle kreten erin, die kun je in het spel uitzoeken.
Je mag steeds 3 keer een spreek doen (bijv. ieck oop ack) en dat stelt dan de stand voor waar je naar toe gaat.
Drie keer hetzelfde is in de stand blijven. De standen waar je in kan komen hebben een bepaalde waarde. Je hebt geloof ik de bobbing baboon die over de gimpy gibson gaat (bijvoorbeeld) en meer. Door steeds de combinatie te kiezen die over de 'stand' van de tegenstander gaat, kun je winnen

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
THX guys, maar het is al gelukt. Ik heb inderdaad een flink schema gemaakt en toen was ut SIMPEL & erg cool!

meesterlijk spel, al denk ik niet dat ik em nog ooit zal spelen. Done=Done => geen uitdaging meer ;( jammer eigenlijk..

" Play the violent strings of my symphony "

Pagina: 1