Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-07 23:15
Ik heb al een tijdje, naar alle tevredenheid een iPod, op zich niet veel aan te merken, voor alles vind je wel een oplossing of een workaround...

Aangezien ik de laatste tijd van werk veranderd ben, heb ik een inloopwagen met aux-aansluiting... So far so good, maar ik steek mijn ipod dan altijd in mijn middenconsole-armsteun-vakje, en dan is hij dus niet bedienbaar...

Nu dus aan jullie de vraag: is er een mogelijkheid om een soort van Bluetooth remote aan te kopen die ik op mijn dashboard of stuur kan hangen en waarmee ik naar next track/previous track of pause kan doen? Zou wel heel handig zijn...

Voorlopig vond ik alleen de:
http://www.amazon.com/Mon...VHGI6/ref=pd_bxgy_e_img_b

Maar dan moet ik een extra module aansluiten en dat lijkt me zo stom als je iPod zelf al een draadloos protocol spreekt, namelijk Bluetooth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik werk in principe met het idee wat jij voor ogen hebt alleen gebruik ik het dan als headset, via Bluetooth sluit ik mijn Sony MH100 headset aan op me iPod touch waarna ik draadloos muziek kan luisteren en ik de volume kan regelen, next/previous track functie heb en hem kan stoppen wanneer ik wil zonder dat ik me iPod uit m'n zak hoef te halen. Deze heeft dan een clipje om hem aan je kleding te bevestigen in de auto hangen zou daarom moeilijk zijn maar het kan dus wel gewoon.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-07 23:15
Dat is dus een optie waar ik ook me speel, ik heb een Jabra Halo gewonnen ooit, om dat ding (wat een rotding zeg, lees de review er maar eens op na van mij). Helemaal uit mekaar te halen en dat ding als Bluetooth afstandsbediening te gebruiken...