Toon posts:

vertex2 in mijn macbook een succes

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik zoveel berichtjes zie wat er allemaal niet goed en wel goed is mogelijk een overbodig berichtje maar voor de twijfelaars het volgende;

van de week heb ik een nieuwe 13" i7 met 8gb gekocht daarin heb ik meteen een ssd ocz vertex2 120gb geplaats.
resultaat een snel systeem met een feilloos werkende ssd. absoluut een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat had denk ik hier wel bij gekund:

Het SSD in je Apple topic

:P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 16:51

Releases

Ja maar!

Lol, neem dan de vertex 3 ivm sata600
Maar heb zelf ook de Vertex 2 120GB, werkt als een tiet in me Macbook Pro 2.26 Ghz core2duo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zonde dat je voor een Vertex2 bent gegaan en niet voor een Sata600 SSD.
Je mist een hoop snelheid op deze manier.

Je had trouwens ook beter een i7 met 4gb kunnen kopen. Aangezien je de MBP open ging maken had je beter zelf 8gb kunnen plaatsen, had je weer wat extra cash gescheeld (of beter geheugen opgeleverd)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oeps, een hoop snelle conclusies...
de ssd had ik al, deze heb ik echt overal in gehad om te kijken watvoor resultaten het opleverde....
een paar maanden kocht ik hem bij alternatie voor 150 euro. ik stond er toen niet bij stil dat ik nog dit jaar een macbook zou kopen.
de 8gb heb ik er trouwens zelf ingezet, uiteraard een beetje tweaker moet dit toch kunnen.
en de reden dat ik een aparte topic maakte is eigenlijk een foutje (al heel lang niet meer actief geweest op dit forum) maar als ik het topic bekijk zie ik een hele hoop pagina's. de gedachte door de bomen het bos niet meer zien komt dan toch in mij op....
:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit kan verder wel in Het SSD in je Apple topic, dus dit topic gaat op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.