Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Advies] Wat voor laptop moet ik kopen

Pagina: 1
Acties:

• Elimat777
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11-2021
Hallo Tweakers,

Ik ben een student, heb niet veel geld maar wil graag een laptop kopen. Omdat ik student ben is de prijs extra belangrijk. Ik zoek een laptop waar ik mee kan internetten (wifi), films kan kijken en een beetje mee kan gamen.
Het gamen is het minst belangrijk, maar eigenlijk toch wel erg fijn als dat kan.
Mijn budget is echt maximaal 275, maar dan mogen er ook geen extra kosten bijkomen om hem op te knappen om extern geheugen te kopen bijvoorbeeld.
2e hands is prima, zolang hij het maar goed doet en er nog netjes uit ziet.
Ook erg belangrijk is dat het meer dan 10.1 inch moet zijn, want ik wil geen kleine laptop, maar ook zeker niet te groot!

Wie heeft er goede raad voor mij?

cheers,
Elimat

Verwijderd

Elimat777 schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:35:
Hallo Tweakers,

Ik ben een student, heb niet veel geld maar wil graag een laptop kopen. Omdat ik student ben is de prijs extra belangrijk. Ik zoek een laptop waar ik mee kan internetten (wifi), films kan kijken en een beetje mee kan gamen.
Het gamen is het minst belangrijk, maar eigenlijk toch wel erg fijn als dat kan.
Mijn budget is echt maximaal 275, maar dan mogen er ook geen extra kosten bijkomen om hem op te knappen om extern geheugen te kopen bijvoorbeeld.
2e hands is prima, zolang hij het maar goed doet en er nog netjes uit ziet.
Ook erg belangrijk is dat het meer dan 10.1 inch moet zijn, want ik wil geen kleine laptop, maar ook zeker niet te groot!

Wie heeft er goede raad voor mij?

cheers,
Elimat
Voor 275 euro zul je op de tweedehands markt moeten kijken. Maar zelfs dan is je budget erg laag voor je eisen. Dan heb je nog bijkomende problemen zoals de staat van de accu.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Maar net waar je op http://kopen.marktplaats....ps-en-notebooks/c339.html marktplaats tegenaan loopt. Zorg dat je je aankoop bekijkt en opgestart hebt, en meeneemt wat er gedemonstreerd is. Nieuwe accu kost je 60 tot 130 euro, dus als dat van belang is is moet je zorgen dat die nog in redelijke staat is.

Oude laptops die van bedrijven afkomen (inkoop verkoop zie je nogal eens ) kunnen wel eens geen OS bevatten, of XP (of nog ouder...).

nieuw lukt echt niet als het groter dan 10.1 inch moet zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door leuk_he op 04-09-2011 16:11 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Elimat777
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11-2021
Heel erg bedankt voor het advies!

Zelf heb ik inderdaad al gekeken op marktplaats en andere 2e hands sites. Ik heb ook een bedrijfslaptop gevonden, maar achteraf heb ik daar twijfels over.

Hoe kan ik zien of de accu nog goed is, voordat ik de laptop aanschaf?

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:26
Elimat777 schreef op zondag 04 september 2011 @ 16:21:
Heel erg bedankt voor het advies!

Zelf heb ik inderdaad al gekeken op marktplaats en andere 2e hands sites. Ik heb ook een bedrijfslaptop gevonden, maar achteraf heb ik daar twijfels over.

Hoe kan ik zien of de accu nog goed is, voordat ik de laptop aanschaf?
Niet. Dit hangt van het gebruik af van de laptop, dit zal je dus gewoon aan de verkoper moeten vragen.