Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech MX518 Reparatie en problemen Forum

Pagina: 1
Acties:

• Bierdopje120
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-07 20:14
Beste Tweakers,

Tot voor kort was ik zeer tevreden met mijn Logitec MX518 muis. Zoals jullie allen weten staat deze muis bekend vanwege zijn goede prijs/kwaliteit verhouding, het is daarom ook een aanrader van een muis, maar daar wil ik het nu niet over hebben.

Een tijdje geleden is de muis van mijn bureau gevallen, wat hij wel eens een keertje vaker heeft gedaan. Alleen sinds de laatste keer heb ik er een probleem mee. Ik kan de linker muisknop niet meer ingedrukt houden. Voor de rest mankeert er niks aan. Omdat het wel heel 'toevallig' is dat het alleen sinds de val is, en het probleem zich zowel voor deze computer op twee verschillende OS'en voordoet én op de laptop van mijn vriendin, heb ik het vermoeden dat het probleem hardwarematisch is.

Vandaar dat ik graag jullie wil vragen om advies, valt dit klaar te maken als ik hem probeer uit elkaar te halen? Zo ja, hoe? Of zit ik totaal bij het verkeerde eind en is het puur een software probleem?

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. _/-\o_

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:13
Google is je beste vriend:
Hier een handleiding om je muis te demonteren

http://forums.techarp.com...4-logitech-mx510-mod.html

Gekleurde kapje eraf, en dan kun je zien wat er geblokkeerd/afgebroken is.

Succes!

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-11 22:01
Wat ik toen ter tijd heb gedaan met mijn muis (linker muisknop werkte niet lekker meer); muis uit elkaar gehaald en het knopje van de middelste muisknop en de linker muisknop omgewisseld (zijn dezelfde switches). Je moet ze beide even desolderen en weer vast solderen. Het kan wel dus :). Mijn muis werkt nu weer goed voor wat hij moet doen :). Het enige wat dus niet helemaal 100% werkt is de middelste muisknop, wat niet zo erg is in mijn geval :). Heb inmiddels wel weer een nieuwe gekocht (zelfde mx518) maar de oude werkt nog prima :)

gewoon nee.

• Bierdopje120
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-07 20:14
Owke, bedankt! Ik zal eens jullie tips opvolgen. Ik heb er de komende tijd nog niet direct voor me, maar wanneer het zo ver is zal ik zeggen hoe het verlopen is! ;)