MyCom account problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 780 views

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-01 20:47
Ik heb 23 augustus een laptop besteld op MyCom.nl.

Nu wilde ik vandaag eventjes kijken wat de orderstatus was.. Echter...
Als ik wil inloggen zegt die eerst dat het wachtwoord bestaat.. Via wachtwoord vergeten formulier geeft die vervolgens aan dat mijn emailadres niet bestaat.. Als ik vervolgens bv kies om te registreren geeft hij aan dat mijn emailadres niet in gebruik is..
Vervolgens heb ik gekozen om m'n wachtwoord te resetten.. Nu ben ik ingelogd (op dat adres wat niet in het systeem zou staan!), is m'n order historie leeg.

Wat is hier in godsnaam aan de hand?

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:14

CoolGamer

What is it? Dragons?

Heb je zelf al contact gezocht met MyCom?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• SemperFidelis
Het is zondag helaas. ;)
Maar ik dacht, misschien is het een algemene storing? Of hebben anderen er geen last van?

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:24
Het moederbedrijf van Mycom heeft onlangs een overname gedaan(Dixons). Kan zijn dat ze bezig zijn om de systemen naar elkaar over te zetten?

• SemperFidelis
Bel ze morgen wel even.
Moet steeds opnieuw inloggen en mijn emailadres staat nog steeds niet in bestand (terwijl ik wel mail van ze krijg :D).

Slecht geregeld dit, hopelijk niet al te veel vertraging met m'n bestelling...

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Heb je geen order bevestiging gekregen van je laptop in je mail?

If not, zou het kunnen zijn dat je je email adres verkeerd hebt ingetypt tijdens registratie. Omdat ze niet vereisen dat je je account bevestigd kan het zijn dat je gegevens verkeerd zijn (zelf per ongeluk @hotmail.nl ipv van @hotmail.com ingevuld).

Tevens heb je het artikel besteld om af te halen of online aangeschaft ? Als je het bijvoorbeeld met IDEAL betaald hebt kan je misschien gegevens zien staan in je afschrift.

I don't hate you, I nothing you

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Er is sowieso iets gaande bij MyCom. Afgelopen donderdag hadden ze een storing in het systeem. Vrijdag nog wel iets opgestuurd gekregen. Toen ook vernomen dat er tot dinsdag as. weinig gebeurt. Ik denk dus dat het systeem even tegen/vast zit. Gewoon even geduld hebben dus.

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Ex Nunc schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:48:
Er is sowieso iets gaande bij MyCom. Afgelopen donderdag hadden ze een storing in het systeem. Vrijdag nog wel iets opgestuurd gekregen. Toen ook vernomen dat er tot dinsdag as. weinig gebeurt. Ik denk dus dat het systeem even tegen/vast zit. Gewoon even geduld hebben dus.
Ik heb zaterdag anders gewoon een account kunnen aanmaken, een bestelling kunnen plaatsen en kunnen betalen met iDeal. Ik heb ook gewoon een bevestiging gehad, al kwam die wel wat laat (zag 'm vanmorgen pas in de mail staan.) Ik kan ook gewoon de orderstatus bekijken.

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-01 05:39
Ik heb zaterdag iets besteld maar in tegen stelling dat je meteen een bevestiging krijgt kreeg ik die uurtje later.
Maakt voor mij niks uit maar toont wel aan dat het niet helemaal goed loopt daar atm. Kan gelukkig altijd erger.

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
De veiling ligt er ook uit i.v.m. onderhoudswerkzaamheden, dus daar zal het wel aan liggen denk ik.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit lijkt me inderdaad typisch een vraag die bij de klantenservice van Mycom thuishoort en niet hier op het forum. Behalve dat mede-tweakers er veel kans geen zinnig woord over kunnen zeggen is de discussiewaarde in elk geval niet bepaald hoog.

Het Shopping Forum is geen vervanging van de klantenservice, ook niet op zondag :)

Succes met je aankoop, maar dit topic gaat op slot.

[ Voor 21% gewijzigd door Orion84 op 05-09-2011 20:05 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.