Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

win 7 64bit fout WMI10 fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc blijft op willekeurige momenten vast hangen dit had ik bij mijn vorige ook en kreeg dit niet opgelost dus dacht ik koop een nieuwe pc samen met een nieuwe windows omdat ik dacht dat het mechien aan het upgrade paket naar win 7 lag maar dit i het dus niet . ik heb deze pc terug naar de winkel gestuurd en voledig inorde laten maken met instalatie zodat het opgelost zou zijn . toen hij een maand later terug kwam zette ik hem aan en was mijn 3d kaart naar de kloten en moest ik deze weer naar hun opsturen nu steekt de kaart van mijn oude pc er in. ik heb al weken geprobeerd om fouten uit het logboek op te zoeken en het zelf te proberen te verhelpen zelfs de site van microsoft bied geen oplossing maar ik kom maar niet verder . kan mij hier AUB iemand helpen want ik word hier gek van .

ik denk dat het met deze foutmelding heeft te maken

Gebeurtenisfilter met query SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99 kan niet opnieuw worden geactiveerd in naamruimte //./root/CIMV2 vanwege fout 0x80041003. Mogelijk worden er geen gebeurtenissen via dit filter doorgegeven totdat het probleem is verholpen.

- <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
- <System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-WMI" Guid="{1edeee53-0afe-4609-b846-d8c0b2075b1f}" EventSourceName="WinMgmt" />
<EventID Qualifiers="49152">10</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2011-09-04T08:32:41.000000000Z" />
<EventRecordID>2435</EventRecordID>
<Correlation />
<Execution ProcessID="0" ThreadID="0" />
<Channel>Application</Channel>
<Computer>nick-PC</Computer>
<Security />
</System>
- <EventData>
<Data>//./root/CIMV2</Data>
<Data>SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99</Data>
<Data>0x80041003</Data>
</EventData>
</Event>

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand een idee hoe dit gemaakt kan worden??

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
zie Event ID 10 is logged in the Application log after you install Windows Vista Service Pack 1 or Windows Server 2008. Daarnaast zijn er op GoT een aantal topics hier over te vinden. Samengevat: grote kans dat die melding niet je probleem is. De oplossing in de KB zorgt er ook enkel voor dat de meldingen niet meer verschijnen in je log. Het is een melding die je op meer pc's wel dan niet tegen komt.

De nieuwe pc bestaat uit volledig nieuwe onderdelen of zijn er onderdelen uit de oude pc overgezet? Met het symptoom wat je nu hebt kan het nu net zo goed je geheugen zijn wat niet helemaal lekker werkt met je mobo of iets dergelijks. Wat voor hardware bestaat je systeem uit?

Edit:
Laptop loopt vast
win7 vastlopers
[WIN 7] Onverwachte vastlopers

[ Voor 29% gewijzigd door Rupie op 06-09-2011 20:04 ]

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
het zijn allemaal nieuwe onderdelen en ik heb hem al binnen gebracht voor hem te testen op dit probleem en ze hebben men voledige hardware getest dus moet software zijn

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een inel(r) core (tm)i7 -2600k cpu@3.40hz 3.40ghz
ram 8.00gb
momenteel tot mijn andere kaart terug is een ATI radeon hd 4800
en 2X niet en read de ocz-vert ex3 scsi van 120 GB
en een voeding van 800 iets dacht ik

Verwijderd

Topicstarter
1 Asus P8P67 B3 iP67, SATA600 RAID, USB3.0
1 Cooler Master Midi Tower CM 690 II Basic ATX No PSU
1 Corsair 2x4GB, DDR3, PC12800, CL9, XMS3
1 Intel Core i7 2600K 3.40GHz 8MB Box
2 OCZ SSD 2.5", 120GB, SATA, Vertex 3
1 XFX Videokaart PCI-e Radeon HD6950 2GB 2xDVI/HDMI/2xDP

Verwijderd

Heb je de hangen en opstarten troubleshooter al doorgenomen? En wellicht is het gebruik van leestekens een uitkomst. Waarschijnlijk haken veel mensen af omdat je verhaal zeer onduidelijk is.
Pagina: 1