Dit lijkt wel een advertentie, maar dat staat er niet boven. Bovendien vind ik de tekst 'Best getest door Tweakers.net - en dat voor een héél aantrekkelijke prijs.' een beetje apart. In de review staat weliswaar dat de Crucial de snelste SSD van dit moment zou zijn, 'beste' is natuurlijk breder dan dat. Bij het begrip 'beste' zou de factor prijs ook zomaar een rol kunnen spelen. In de review komt de factor prijs ook zeker naar voren bij de afweging of je de SSD zou moeten kopen:
Conclusie van deze quote zou kunnen zijn: De Crucial is de beste keuze. Daarin is de prijs dus al verwerkt. Als dus gezegd wordt dat de Crucial de beste en ook nog eens de goedkoopste is dan is dit in die zin dubbelop. Dit vind ik opvallend. Waarom zou Tweakers.net deze SSD zo aanprijzen? Ik vond de titel van de review ook al opvallend ('Crucial m4: koning onder de ssd's'). Ik zie normaalgesproken zelden het eindoordeel in de titel van een review. Na eerdere twijfelachtige zaken als de 'samenwerking' met Dell (zie bijv. Feedback op samenwerking met Dell) is dit een ander iets wat me opvalt. Hoe denken andere mensen hier over?Dit maakt de keuze voor tweakers die op zoek zijn naar een snelle ssd met een opslagcapaciteit tussen 120 en 128 gigabyte erg eenvoudig: de Crucial m4 is de snelste en ook bijna de goedkoopste.