Toon posts:

Intel DH61AG moederbord toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste PW-admins,

Ik heb een aantal dagen geleden geprobeerd een nieuwe Intel moederbord (DH61AG) toe te voegen, compleet met URL en EAN codes etc. Helaas ben ik momenteel (tijdelijk) niet bereikbaar onder het emailadres van mijn account, dus ik heb niet voor een bevestigingmailtje gekozen. Ik dacht echter dat dat meer een formaliteit was gezien de volledigheid en controleerbaarheid van mijn productsubmit.

Kan iemand van jullie kijken of mijn submit nog in de queue staat of is afgewezen? Het ID nummer heb ik nog:
http://tweakers.net/pricewatch/289253

Het betreft het Intel DH61AG moederbord (Socket 1155). Overigens een heel stoer (zuinig) bordje.

Mijn dank is groot! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hmm, ik zie dat'ie door mijn collega is afgewezen omdat deze al in de Pricewatch zou staan. Maar ik kan 'm niet terugvinden, dus ik heb geen idee wat er aan de hand is :? Ik zal het morgen navragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:37

mux

99% efficient!

Hé, da's typisch. Hij stond inderdaad in de PW en ik had hem in een wishlist staan, maar nu is hij weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:07
Er is wel een 'BOXDH61AG", dat is niet toevallig dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Het lijkt wel dezelfde ja, maar nogmaals, ik leg het even aan mijn collega voor. Hij heeft sowieso wat meer ervaring met moederborden dan ik, dus het is verstandig al ik er even vanaf blijf. Even geduld dus nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie inmiddels al iets meer?

Mocht het bij de huidige vermelding blijven (kan; de 'bulk' versie hoeft er niet echt tussen denk ik) dan hoop ik wel dat de naam aangepast kan worden naar Intel DH61AG:
  • De naam "BOXDH61AG" is misschien wel een part number, maar niet de naam van het product. Intel zelf gebruikt gewoon "Intel® Desktop Board DH61AG" en ik denk dat we dat het beste kunnen volgen
  • Googlen op "BOXDH61AG" levert 30.000 resultaten op, googlen op "DH61AG" levert 200.000 resultaten op
  • Ik heb in de pricewatch het product niet kunnen vinden met een zoekopdracht naar "DH61AG", dat lijkt me onwenselijk
Dus misschien dat de simpele oplossing is om BOXDH61AG te veranderen in DH61AG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Toen jij dit postte was het even voor half 8 in de ochtend, naast dat het kantoor dan nog helemaal niet open is, zijn er maar weinig collega's die ook zo vroeg beginnen. M'n collega zal zo binnenwandelen en dan laat ik hem dit topic zien en zal hij vanzelf reageren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

pricewatch: Intel Desktop Board DH61AG

De SKU en EAN codes voor het product wat jij hebt toegevoegd bleken bij de shops te verwijzen naar bovenstaand product en zijn dus daarbij toegevoegd. Omdat we (uiteraard ;)) geen dubbele producten willen hebben, heeft mijn collega jouw aanvraag afgewezen. Wel hebben we het BOX gedeelte laten vallen, dit betekende niets meer en minder dat er een doosje omheen zit met handleidingen etc, maar dat had je zelf ook wel geraden ;)

Alles staat dus weer zoals het moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal top, bedankt! :)
Pagina: 1