Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RTL Crime en RTL Lounge

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

• iVriend
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-02-2022
Hallo beste mensen,
Ik las in de persberichten van Glashart dat per 1 september RTL Crime en RTL Lounge erbij kwamen. Hier in Hoofddorp is er echter nog niets te ontvangen. Is dit alleen in Hoofddorp of hebben alle Glashart/Lijbrandt klanten nog geen RTL Crime.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Niet direct antwoord op je vraag, maar bij Ziggo ook sinds 1 sept een ander zender aanbod. Om de nieuwe zenders te kunnen krijgen moet je wel eerst de decoder opdracht geven om alles opnieuw in te delen. Misschien moet je dat met jouw apparaat ook eerst doen?

Maar horen die zenders wel in het standaard pakket eigenlijk? Het kan natuurlijk zijn dat je voor die zenders een uitbreiding nodig hebt op je abo.

[ Voor 22% gewijzigd door RaZ op 03-09-2011 22:06 ]

Ey!! Macarena \o/

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zit bij Ziggo. RTL Crime is de vervanger van misdaadnet. Misschien staat het op dat kanaal.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• iVriend
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-02-2022
RaZ schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 22:05:
Niet direct antwoord op je vraag, maar bij Ziggo ook sinds 1 sept een ander zender aanbod. Om de nieuwe zenders te kunnen krijgen moet je wel eerst de decoder opdracht geven om alles opnieuw in te delen. Misschien moet je dat met jouw apparaat ook eerst doen?

Maar horen die zenders wel in het standaard pakket eigenlijk? Het kan natuurlijk zijn dat je voor die zenders een uitbreiding nodig hebt op je abo.
Ik heb het pluspakket dus ik zou het binnen moeten krijgen. Gisteren al geprobeerd om de decoder opnieuw in te laten lezen. Ik zal het straks nog eens proberen. Bij Lijbrandt zou het op kanaal 190 moeten verschijnen. Het kanaal van Misdaadnet is bij Lijbrandt nog in gebruik om aan te geven dat het kanaal per 1 september is vervallen

22: 45 uur. Zojuist de decoder opnieuw ingelezen, geen resultaat. Daarna software geüpdatet, ook geen resultaat. Dus in ieder geval voor Hoofddorp geen RTL Crime en RTL Lounge op zaterdag 3 september 23:00 uur.

[ Voor 22% gewijzigd door iVriend op 03-09-2011 22:59 ]

Verwijderd

Voor sommige providers is het blijkbaar een crime om de zender erop te krijgen.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:12
Het lijkt me het handigst om gewoon je provider te bellen :)
Dit vind ik geen topic waard

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.