Ik heb zojuist een nieuwe harde schijf in mijn packard bell laptop geinstalleerd, met de bedoeling daar een schone install van windows op te zetten. Daarbij wou ik gebruik maken van de product key die bij deze laptop hoort. Er zit echter een 'i' in die product key, een teken dat niet geaccepteerd wordt. Na enig zoeken kwam ik erachter dat ik niet zomaar de product key die op de sticker op deze laptop staat kan gebruiken omdat er gebruik word gemaakt van een ander soort activatie methode.
Nou vraag ik me af, is er een manier om de windows licentie die bij deze laptop hoort te gebruiken op de nieuwe harde schijf?
Ik heb de oude harde schijf natuurlijk ook nog, dus als ik daar informatie af moet halen is dat ook een optie (ik las iets over 'slic', maar wist niet precies wat dat inhoud?).
Met vriendelijke groet,
gaurdian
Nou vraag ik me af, is er een manier om de windows licentie die bij deze laptop hoort te gebruiken op de nieuwe harde schijf?
Ik heb de oude harde schijf natuurlijk ook nog, dus als ik daar informatie af moet halen is dat ook een optie (ik las iets over 'slic', maar wist niet precies wat dat inhoud?).
Met vriendelijke groet,
gaurdian