Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 22:42
Beste Tweakers,

Onlangs heb ik een nieuwe laptop; de Acer Aspire 5750G.
Deze bevat een WiFi adapter van Atheros, namelijk de ar5b97. Op internet zag ik één forum post waar iemand zei dat bluetooth bij deze adapter ingebouwd zit.
Tevens kan ik bij Geavanceerde eigenschappen de optie "802.11 bluetooth high speed" aan en uit zetten (staat aan uiteraard).

Toch kan ik geen apparaten vinden. Probleem is dus; ik weet niet zeker of er nou wel of geen bluetooth in zit. Alle apparaten zijn geïnstalleerd (geen onbekende meer), maar er staat ook geen Bluetooth radio categorie in apparaatbeheer...

Any help? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarmanBart
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-09 22:03
kipusoep schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:47:
Beste Tweakers,

Onlangs heb ik een nieuwe laptop; de Acer Aspire 5750G.
Deze bevat een WiFi adapter van Atheros, namelijk de ar5b97. Op internet zag ik één forum post waar iemand zei dat bluetooth bij deze adapter ingebouwd zit.
Tevens kan ik bij Geavanceerde eigenschappen de optie "802.11 bluetooth high speed" aan en uit zetten (staat aan uiteraard).

Toch kan ik geen apparaten vinden. Probleem is dus; ik weet niet zeker of er nou wel of geen bluetooth in zit. Alle apparaten zijn geïnstalleerd (geen onbekende meer), maar er staat ook geen Bluetooth radio categorie in apparaatbeheer...

Any help? :-)
Heb dezelfde laptop. Zit er volgens mij niet op, heb het in ieder geval nog niet gezien en de specs geven ook niet aan dat er bluetooth op zit.