micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
afbreken? 
ooit weleens een rekenmachine lcd scherm gemold? daar komt dan van dat zwarte spul uit en dan werkt het niet meer
lijkt me geen goed idee
ooit weleens een rekenmachine lcd scherm gemold? daar komt dan van dat zwarte spul uit en dan werkt het niet meer
lijkt me geen goed idee
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
LCD=Liquid Crystal Display.
Dus als je het doorbreekt loop al het vloeibaar cristal eruit en werk het idd niet meer!
Dus als je het doorbreekt loop al het vloeibaar cristal eruit en werk het idd niet meer!
Verwijderd
Zeker niet afbreken, tenzij je ZEKER wilt zijn dat je het sloopt.
Er lopen vrijwel onzichtbare baantjes over de display dus dan doet ie het niet meer (Afgezien het feit dat je het lastig 'netjes' kan afbreken)
Is misschien gewoon afplakken of een nieuw eigen frontje maken geen veilig oplossing?
Misschien gewoon netjes een opening aan de voorkant van de PC maken zodat je allen de temp-waarden ziet?
Er lopen vrijwel onzichtbare baantjes over de display dus dan doet ie het niet meer (Afgezien het feit dat je het lastig 'netjes' kan afbreken)
Is misschien gewoon afplakken of een nieuw eigen frontje maken geen veilig oplossing?
Misschien gewoon netjes een opening aan de voorkant van de PC maken zodat je allen de temp-waarden ziet?
Verwijderd
Een LCD kun je niet breken. Dan komt d'r allemaal troep uit. Lijkt op een soort inkt en je krijgt het dus absoluut niet uit je kleren.
WAHAHA :o:o:oOp dinsdag 20 maart 2001 15:02 schreef dawuss het volgende:
Hoi, ik ben bezig met een temperatuurmetertje voor m'n comp, maar nu is het LCD schermpje net iets te hoog, en nou zat ik zo te denken: Het schermpje geeft onderelkaar het volgende weer:
Time: 23:59
Inside: 38.8
outside: 20.8
Kan ik het gedeelte waar "time" staat gewoon afbreken, zodat het wel past en de rest nog gewoon werkt? alvast bedankt.
Pagina: 1