Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• GoVegan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-09 04:28
misschien gekke vraag, maar ik kon het niet vinden.

zat naar het bordje voor het basis systeem van de bbg van september 2011 te kijken
(MSI A75MA-G55)

en vroeg me af of ik hier meerdere monitoren mee aan kon sturen.
zie wel dat hij "D-Sub (VGA), DVI-D, HDMI" heeft, maar kan ik die allemaal (miniaal 2) tegelijk gebruiken?

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:57

mr.DJ95

Boost!

volgens mij kan je gewoon 2 poorten tegelijk gebruiken

 Macbook Pro Retina 2,7/16GB/512GB | Iphone 6 Plus 128GB | B&W CM8, DENON X4000, SVS PB2000 | Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

• GoVegan
quote:
mr.DJ95 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:09:
volgens mij kan je gewoon 2 poorten tegelijk gebruiken
dat zou mooi zijn, maar kan het nergens met bevestigd vinden,
alleen dat het "amd dual graphics" bevat. maarja daar gaat het niet om.

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 12:04
Heb ook een msi mobo met een d-sub en dvi aansluiting, hangen twee monitoren aan: geen probleem,

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:55
quote:
GoVegan schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:51:
[...]
dat zou mooi zijn, maar kan het nergens met bevestigd vinden,
alleen dat het "amd dual graphics" bevat. maarja daar gaat het niet om.
Bij AMD chipset IGP's kun je normaal gesproken één analoge en één digitale uitgang tegelijk gebruiken, uitgaande van onderstaande quote uit de handleiding geldt dat voor APU's ook:
quote:
This mainboard doesn't support HDMI-output & DVI-D-output simultaneously.

• GoVegan
quote:
Nielson schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 17:55:
[...]
Bij AMD chipset IGP's kun je normaal gesproken één analoge en één digitale uitgang tegelijk gebruiken, uitgaande van onderstaande quote uit de handleiding geldt dat voor APU's ook:

[...]
oke, duidelijk.
bedankt.
Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*