Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TheGazettE
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10-2020
Ik had een vraagje,

Ik heb een HTC Sensation. Maar sinds kort start de camera niet meer.
Als ik de camera probeer te starten, dan krijg ik heel even het icoontje, en vervolgens valt hij weer terug naar home.
Als ik bijvoorbeeld google goggles wil gebruiken dan staat er: kan geen verbinding maken met de camera.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand wat ik hier aan kan doen?

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
TheGazettE schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 14:51:
Ik had een vraagje,

Ik heb een HTC Sensation. Maar sinds kort start de camera niet meer.
Als ik de camera probeer te starten, dan krijg ik heel even het icoontje, en vervolgens valt hij weer terug naar home.
Als ik bijvoorbeeld google goggles wil gebruiken dan staat er: kan geen verbinding maken met de camera.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Volgens mij wordt dit probleem behandeld in het HTC Sensation ervaringen topic. Heb het er in ieder geval langs zien komen :)

XBO: Michaël#3318

• TheGazettE
ik heb eventjes rondgekeken, maar ik kan het niet vinden.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo, welkom op GoT :)

Zoals je bij je aanmelding hebt gezien hebben we hier een Het algemeen beleid waarin staat waar een topic aan moet voldoen. Ook hebben we De regels voor dit forum. Daarin heb je kunnen lezen dat we hier verwachten dat je zelf eerst probeert je probleem op te lossen en als dat niet lukt er een topic van aanmaakt of het post in een al bestaand topic. Zoals nu je vraagstelling is lijkt het alsof je een vraag dumpt zonder eigen inzet en dat is niet toegestaan op GoT. Geef in de startpost aan wat je zelf allemaal al hebt gedaan en waarom het niet lukt/werkt (toestel herstart, andere app geprobeerd, etc.). De opmerking "eventjes rondgekeken" is niet voldoende inzet, je wilt toch graag dat jouw probleem wordt opgelost? Gebruik ook de zoekfunctie rechts bovenin je scherm om de topics hier te doorzoeken, er zijn 5 delen van de Sensation.
Veel plezier hier op GoT ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:13
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad met een HTC Desire en dit is kosteloos door HTC gerepareerd (dit viel onder de garantie)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:16
Je hebt natuurlijk al een reboot gepribeerd?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Geef even wat meer info als je wilt.
Welke software draai je bijvoorbeeld?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• TheGazettE
Ik heb hem opnieuw opgestart, teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar dat had allemaal geen zin.

Dan ga ik nu in dat topic kijken, want die zoekfunctie heb ik over het hoofd gezien
Pagina: 1