Hoi,
Ik heb werkelijk de hele ochtend liggen zoeken en klooien met mijn nieuwe pc.
Ik heb een AX750W voeding van Corsair en een Gigabyte Z68XP-UD5 moederbord.
Nou heb ik een probleempje.....
Gekeken hier: http://www.jonnyguru.com/...eviews&op=Story2&reid=236
moeten er 2x 4+4 pins geleverd zitten:

Above we have the two EPS 12V/ATX 12V 4+4-pin connectors. One uses an 8-pin connector at the PSU while the other uses a 12-pin connector. If you plan on using both of these, you're going to loose the option of using both of the PCI-E cables.
Deze heb ik allebei erbij zitten.
Echter, beide kabels passen niet op de pin-layout van de 8pins op het moederbord....
De handleiding is echt karig, dus ik heb even een foto gemaakt:

Onderaan zie je de mobo-pin layout (rechtstreeks uit het UD5 boekje gemaakt) met de vierkante pinnetjes in een _--_ verdeling.
Linksboven en rechtsboven zijn de foto's van die 2x 4+4pins kabels van de voeding.
Ik ga er even vanuit dat de connectors die aan 1 stuk zijn in de voeding moeten, en de losse 4+4 pins in het moederbord.
Ik heb nog niet geprobeerd om te wroeten, dus ik wil niks beschadigen, maar volgens de layouts passen in theorie beide kabels niet.
Is het normaal dat de layouts niet kloppen en moet ik toch maar gewoon 1 van de 2 connecten?
Ik heb werkelijk de hele ochtend liggen zoeken en klooien met mijn nieuwe pc.
Ik heb een AX750W voeding van Corsair en een Gigabyte Z68XP-UD5 moederbord.
Nou heb ik een probleempje.....
Gekeken hier: http://www.jonnyguru.com/...eviews&op=Story2&reid=236
moeten er 2x 4+4 pins geleverd zitten:
Above we have the two EPS 12V/ATX 12V 4+4-pin connectors. One uses an 8-pin connector at the PSU while the other uses a 12-pin connector. If you plan on using both of these, you're going to loose the option of using both of the PCI-E cables.
Deze heb ik allebei erbij zitten.
Echter, beide kabels passen niet op de pin-layout van de 8pins op het moederbord....
De handleiding is echt karig, dus ik heb even een foto gemaakt:

Onderaan zie je de mobo-pin layout (rechtstreeks uit het UD5 boekje gemaakt) met de vierkante pinnetjes in een _--_ verdeling.
Linksboven en rechtsboven zijn de foto's van die 2x 4+4pins kabels van de voeding.
Ik ga er even vanuit dat de connectors die aan 1 stuk zijn in de voeding moeten, en de losse 4+4 pins in het moederbord.
Ik heb nog niet geprobeerd om te wroeten, dus ik wil niks beschadigen, maar volgens de layouts passen in theorie beide kabels niet.
Is het normaal dat de layouts niet kloppen en moet ik toch maar gewoon 1 van de 2 connecten?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar