Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb recent een flytoucht 3 aangekocht ( op de verpakking staat superpad 3).
Mijn eerste aankoop ging al fout omdat het geluid hierop niet werkte, dit zat hem na lang zoeken in de de printplaat in de tablet.

Maar uiteindelijk heb ik dus een nieuwe gehad en mocht ik de oude zonder geluid houden.

Probleem is nu dat de nieuwe soms/regelmatig vastloopt. Ikzelf en de helpdesk van het bedrijf waar ik hem gekocht heb denken dat dit met een firmware update over moet zijn. Probleem is dat hij niet wil updaten.

Ondertussen al verschillende updates van ze gekregen, deze ook uitgeprobeerd op de geluidsloze om te kijken of ik het wel goed doe en hier werkt het perfect op.
Maar op de ander dus niet.

Heb nu weer een update speciaal voor een 9v oplader flytouch( er schijnt verschil in 9v en 5v te zitten?) en ook deze werkt niet. Ik plaats de bestanden(firmware en firmware-discovery in eerste instantie en nu een map met de bestanden: logo(bin bestand), ramdisk en system (beide image files) en uimage en updater( .... bestand bestand?) ) op een geformateerde(FAT32) sd kaart maar er gebeurd niks, hij start gewoon normaal op.

Iemand die hier mischien een oplossing voor weet? want van het in het engels constant heen en weer mailen met china wordt ik onderhand ook een beetje moe.

Alvast bedankt.