Ik heb een redelijk aantal bestanden die ik op usenet will zetten, als ik dit echter allemaal met Yenc Power Poster moet doen ben ik gewoon veel te lang bezig. Ik kan echter geen command line poster voor windows vinden, alleen "newspost" voor linux. Maar om nou op m'n desktop linux te gaan installeren om naar usenet te gaan posten zit ik niet op te wachten, heb al 5 besturingssystemen staan.
Alle bestanden individueel rarren via batch was gelukkig een eitje, de bestanden zijn nu als volgt;
*.part*.rar
Dus bijvoorbeeld;
trequetry.part01.rar
trequetry.part02.rar
trequetry.part03.rar
en dan
replokitro.part01.rar
replokitro.part02.rar
replokitro.part03.rar
replokitro.part04.rar
enzovoorts.
De echte bestandsnamen zijn overigens afgestemd op hun content dus 't is niet zo dat ik zooi loop te posten ofzo
Wat ik dus voor elkaar wil krijgen met batch is elk setje in hun eigen post plaatsen, want zoals gezegt schiet dat 1 voor 1 met YencPP niet op. Iemand een oplossing?
Alle bestanden individueel rarren via batch was gelukkig een eitje, de bestanden zijn nu als volgt;
*.part*.rar
Dus bijvoorbeeld;
trequetry.part01.rar
trequetry.part02.rar
trequetry.part03.rar
en dan
replokitro.part01.rar
replokitro.part02.rar
replokitro.part03.rar
replokitro.part04.rar
enzovoorts.
De echte bestandsnamen zijn overigens afgestemd op hun content dus 't is niet zo dat ik zooi loop te posten ofzo
Wat ik dus voor elkaar wil krijgen met batch is elk setje in hun eigen post plaatsen, want zoals gezegt schiet dat 1 voor 1 met YencPP niet op. Iemand een oplossing?