Sinds een tijdje boot mij PC heel erg traag op ook werkt de standby modus van windows niet goed meer.
De problemen zijn begonnen na installatie van een SSD (Corsair Agility 3 60 Gb).
Het duurt ongeveer 2 minuten tot de Post beep te horen is, normaal gesproken was dit na 5-10 seconden.
Ook het blauwe (Asus scherm) blijft lang staan, zo'n 20 seconden, maar dit is altijd al geweest.
Dan heb ik nog een standby probleem, namelijk dat als windows in stand by modus gaat en ik wacht te lang, dat de pc niet meer terugkomt uit standby en ik de pc met de knop uit moet doen.
Weet iemand wat ik aan deze problemen kan doen?
De specs:
MyCom PC uit September 2009
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550 Revisie E0
RAM: Corsair 2x2 Gb DDR 2 667 Mhz
Mobo: Asus P5KPL-AM-Epu
GFX: Asus Radeon 4350 Silent 1 GB
HDD: SATA Samsung 1 TB
SSD: SATA Corsair Agility 3 60 GB (Loopt op 128!!! graden)
ODD: SATA LG DVD-RW
ODD 2: PATA NEC DVD-RW met Lightscribe
Standaard Icidu kaartlezer (met defecte USB poort)
Creative Soundblaster 5.1 VX
Is het een kwestie van een nieuwe / extra fan?
De problemen zijn begonnen na installatie van een SSD (Corsair Agility 3 60 Gb).
Het duurt ongeveer 2 minuten tot de Post beep te horen is, normaal gesproken was dit na 5-10 seconden.
Ook het blauwe (Asus scherm) blijft lang staan, zo'n 20 seconden, maar dit is altijd al geweest.
Dan heb ik nog een standby probleem, namelijk dat als windows in stand by modus gaat en ik wacht te lang, dat de pc niet meer terugkomt uit standby en ik de pc met de knop uit moet doen.
Weet iemand wat ik aan deze problemen kan doen?
De specs:
MyCom PC uit September 2009
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550 Revisie E0
RAM: Corsair 2x2 Gb DDR 2 667 Mhz
Mobo: Asus P5KPL-AM-Epu
GFX: Asus Radeon 4350 Silent 1 GB
HDD: SATA Samsung 1 TB
SSD: SATA Corsair Agility 3 60 GB (Loopt op 128!!! graden)
ODD: SATA LG DVD-RW
ODD 2: PATA NEC DVD-RW met Lightscribe
Standaard Icidu kaartlezer (met defecte USB poort)
Creative Soundblaster 5.1 VX
Is het een kwestie van een nieuwe / extra fan?