• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:34
hallo Ik heb misschien een hele domme vraag 8)7 ... maar als ik er na ga zoeken kan ik eigenlijk geen echt andwoord vinden. Dus vandaar

Ik heb een MSI ait9650 2 gb en nu vraag ik me af of het nu beter is om de drivers te installeren die MSI op de site heeft of de drivers van ati zelf? of misschien allebei? en in welke volgorde dan?

Gr

• kronolith
  • Laatst online: 13:01

kronolith

[EDIT]

Drivers van MSI zullen uiteindelijk gewoon de ATI drivers zijn. Gewoon de drivers van de ATI site afhalen dus!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:49
kronolith schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:26:
Drivers van MSI zullen uiteindelijk gewoon de ATI drivers zijn. Gewoon de drivers van de ATI site afhalen dus!
Zolang het ref. design is... want een kaart met bijzondere features kan toch wel eens baat hebben van de suite geleverd bij de videokaart. Die kaart zal uiteraard altijd werken met de standaard drivers.

• WeeDzi
  • Laatst online: 12:34
het s een van een ref design dacht k

tnx for the help

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

MicGlou schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 23:02:
[...]

Zolang het ref. design is... want een kaart met bijzondere features kan toch wel eens baat hebben van de suite geleverd bij de videokaart. Die kaart zal uiteraard altijd werken met de standaard drivers.
Dan nog zijn de drivers gewoon de standaard AMDdrivers, de rest wordt toch als extra software geleverd (zoals in dit geval MSI Afterburner en Kombustor). Daarbij maakt het overigens ook niet uit of het gaat om een reference design of niet.

[ Voor 8% gewijzigd door TERW_DAN op 03-09-2011 01:10 ]