Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geavanceerde vragen lijst maken

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:06
Ik zou graag een digitale vragen lijst willen maken...

Ik wil hem het liefst op een website aanbieden en de resultaten per email ontvangen.

Nu het geen waar ik op vast loop.

Er zijn vragen met antwoorden die er voor zorgen dat bepaalde andere vragen non-actief worden. Ze moeten wel gewoon zichtbaar blijven... Dus bv "greyed-out" (mooi zou zijn als "non-actief" vragen dan helemaal naar onder schuiven, en de actieve vragen door naar boven schuiven. Maar dat is bijzaak)
Ofwel.
_
Als het antwoord op de eerste vraag "A" is, dan word vraag 11 non-actief.
_

Het zijn allemaal meerkeuzen vragen met dit soort.. afhankelijkheden.
De vragen moeten op 1 pagina staan.. dus niet van pagina naar pagina zoals bij de meeste enquêtes.

Ik kan uiteraard genoeg verzinnen met allerlei software ed.. maar ik loop een beetje door het bos te zoeken naar de geschikte boom. Dat kán lang gaan duren..

Kan iemand me een richting induwen die niet kostbaar is (liefst open, de resultaten zijn namelijk ook open), en waar dit in mogelijk is.

[ Voor 6% gewijzigd door World Citizen op 02-09-2011 19:08 ]

FreeReef.nl

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:04

Quad

Doof

Is dat in excel niet mogelijk?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:24
Limesurvey will do the trick. Weet niet exact of dat 'gray-out' mogelijk is, maar heb legio enquetes gezien waarbij er bij een bepaald antwoord meteen werd doorgesprongen werd naar een verder vraagnummer en die enquetes waren met Limesurvey gebakken.

Gratis & Webbased! Tip: Vaak kun je met Installatron in het beheerpanel van je website snel & eenvoudig Limesurvey installeren!