Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus N61JV-JX007V kan geen draadloos netwerk vinden.

Pagina: 1
Acties:

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:44
Hallo tweakers mijn vader zijn laptop een Asus N61JV-JX007V wil weer eens geen verbinding maken met zijn Linksys WAG160N. Dit is niet de eerste keer bij de vorige keer heb ik driver verwijderd en via windows update allernieuwste binnengehaald via kabel.

Maar dit keer wil die helemaal niet meer verbinding maken hij kan hem zelfs niet eens vinden, terwijl mijn Nokia N900 hem wel ziet en me zus haar HTC desire hd kan er ook gewoon verbinding mee maken.

Het gaat om de volgende wifi kaartje: atheros ar9285

Router heeft de allernieuwste firmware instellingen staat goed, beveiliging is wpa met SSID Broadcast:

Verwijderd

Worden andere draadloze netwerken wél gevonden of vindt de laptop er uberhaupt geen?

• Amdwarrior
Hij vind er geen eentje mijn mobiel die er naast houd vindt alleen die linkys router.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-11 08:56
En WiFi staat wel aan. Ook niet toevallig het schuifje op OFF of via Fn+F2 WiFi uit gezet?

• Amdwarrior
Die staat gewoon aan ja ik zal vanavond wel even wat screenshots posten. Ik heb wat rond gekeken op google het schijnt atheros niet zo fan van Linksys is.

Ik heb ook ooit me Asus type nummer weet ik niet uit me hoofd (volgens mij k versie) en die had het zelfde probleem ook die had een atheros wifi kaart.

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-11 21:24

freddy0519

It hurts when IP

Ga eens op een andere computer de laatste nieuwe driver downloaden van je kaart en zet dit dmv een usb op je laptop. Installeer die driver dan opnieuw en kijk eens wat dat geeft :)

Edit: Dan bedoel ik wel op de site van de fabrikant, en niet via Windows update

[ Voor 18% gewijzigd door freddy0519 op 02-09-2011 21:15 ]

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Pagina: 1