.
[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2011 13:06 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Hier kan ik me bij aansluiten.LuNaTiC schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:39:
Beslis vanuit het welzijn van de hond. Ik kan de levenssituatie verder niet inschatten en of de vriend een goed baasje was. Ook weet ik niet of hij in hetzelfde huis blijft wonen, maar ervan uitgaande dat die twee het geval zijn, lijkt me het het handigst dat ie daar blijft.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Enorm belangrijk punt, inderdaad.LuNaTiC schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:39:
Beslis vanuit het welzijn van de hond.
Ey!! Macarena \o/
als eerste, gecondoleerd.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:53:
Daarnaast ziet mijn in ''t hondje een persoonlijke aandenken naar mijn moeder toe, tevens is ze bang dat de partner binnen niet al te lange tijd terug naar zijn vorige woonplaats verhuisd en is dan bang nooit meer de hond te zien.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, zo moeilijk of lastig is het niet wanneer e.e.a. gerationaliseerd wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:53:
[...]
Dankjewel (en de rest die het vermelde) voor de condoleances. Mijn moeder was de eigenaar van ''t hondje, de partner verzorgde hem alleen. Daarnaast ziet mijn in ''t hondje een persoonlijke aandenken naar mijn moeder toe, tevens is ze bang dat de partner binnen niet al te lange tijd terug naar zijn vorige woonplaats verhuisd en is dan bang nooit meer de hond te zien.
Moeilijke, lastige en emotionele beslissing dit
Verwijderd
Maar emoties kun je niet rationaliseren en dat moet je ook niet echt willen, vind ik persoonlijk. En emoties vormen zondermeer wel een belangrijk aspect van deze te nemen beslissing.Rukapul schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:58:
Nee, zo moeilijk of lastig is het niet wanneer e.e.a. gerationaliseerd wordt.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Verwijderd
Ey!! Macarena \o/
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Verwijderd
En dat vind ik dan helemaal kwalijk, om het vanuit rancune te doen. Dan zet je heel kwaad bloed. Is dat echt het pad dat jullie willen bewandelen?Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:15:
[...]
klopt, er spelen ook andere zaken mee....1 van de dingen is dat de partner van mijn moeder zich voor en tijdens de crematie nogal grof (en onder de gordel) heeft uitgelaten over onze vader. Hierin is mijn zusje (en ook ik) flink in gekwests geworden, iets wat ook meespeelt in haar beslissing om verder voor de hond te gaan zorgen.
Verwijderd
Je geeft zelf aan dat die rancune wel degelijk meespeelt. En ik sluit me aan bij degenen die dat een slechte raadgever vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:18:
nee, deze discussie is al vrij snel gaan spelen na het overlijden van mijn moeder EN nog voor de zeer grove uitlatingen naar mijn vader.
^ ditAzzKickah schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:23:
Dan verban je die vent uit je leven, maar beslis nou vanuit het oogpunt van de hond!
Verwijderd
Zoals ik al schreef - het zijn vragen voor jullie, er zijn nog veel meer van dergelijke vragen. Die jullie onder elkaar en aan elkaar moeten stellen, wij hebben weinig aan de antwoorden. Wij vormen geen partij.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:30:
[...]
nee, financieel zit er niets achter.
De hond is bij mijn zusje qua leefomgeving net zo goed (misschien og wel beter aangezien zij overdag vaker thuis is) af dan bij de partner....
De hond zal er dus qua leefomgeving er niet op voor- of achteruit gaan.
Verwijderd
Die ken je inmiddels, de specifieke antwoorden op het nogal grote aantal vragen dat zou kunnen spelen in het bepalen wat de beste leefomgeving is van de hond veranderen daar weinig aan. Specifiek omdat wij als buitenstaanders niet in die leefomstandigheden leven, geen partij vormen en dus ook geen bepalende factor mogen vormen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:32:
[...]
snap ik en dat is ook zo....
maar toch wil ik graag eens de mening van anderen weten...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Puur persoonlijk zou ik het allemaal wham,bam, thank you madam afgehandeld willen hebben en niet over x tijd nog eens een nieuwe discussie over een hond.LuNaTiC schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:50:
ik zou het sowieso allemaal niet overhaasten.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Dit zijn belangrijke vragen. Hebben de kinderen er nooit voor gezorgd, dan moet de hond mijn inziens zeker naar de partner gaan. Stonden de kinderen mede in voor de verzorging van de hond dan kan er nog gediscussieerd worden.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:13:
Wat ik mis in de informatie, en wat ik behoorlijk belangrijk vind, is of jullie als kinderen van jullie moeder of de partner ooit eerder de zorg voor een hond hebben gehad.
Ik neem aan dat de hond jullie vaak genoeg gezien zal hebben en dat jullie vertrouwde bekenden van hem/haar zijn. Als dat zo is zal hij/zij jullie ongetwijfeld accepteren als nieuwe verzorger. Ik weet natuurlijk niets over de aard van de relatie tussen jullie moeder en de partner van twee jaar maar twee jaar is natuurlijk erg kort in verhouding tot de levenslange relatie die jullie als kinderen van haar met haar hebben gehad. Iets wat ik toch niet onbelangrijk kan vinden.
Je was me voor, maar dit is exact het idee wat ik er ook over krijg. Ook gezien de opmerking dat hij dan toch maar denkt om 'de wet te laten spreken', sorry maar je bent daar enkel de wet aan het gebruiken om een beslissing, die voor zover wij informatie hebben moreel fout is, goed te praten.Ardana schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 01:54:
Ik heb het gevoel dat TS z'n beslissing al genomen heeft, en enkel nog argumenten zoekt om z'n beslissing te rechtvaardigen.
En gezien dat de opmerkingen over jullie vader zijn gekomen nadat de ruzie was begonnen, zou het dan gewoon niet kunnen dat die man erg emotioneel is geworden nadat eerst zijn partner is overleden en dan mensen zijn hond willen afpakken? Dan zeg je weleens dingen die je achteraf misschien niet had moeten zeggen.Om na het verlies van zijn partner ook nog eens zijn hond af te pakken vind ik heel cru en gemeen.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
ehm... ik kan nog reageren?Mx. Alba schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:04:
[modbreak]Het is niet de bedoeling om een topic te openen en dan je eigen bijdrage te verwijderen... Deze gaat op slot.[/]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ey!! Macarena \o/
verbinding valt weg, of hij is traag
[ Voor 5% gewijzigd door F.West98 op 03-09-2011 19:08 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq