Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GertuZz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-10 21:45
Hallo TF101-eigenaren!

Ik ben in het bezit van een TF101 die inmiddels al voor de 2e keer opgestuurd is met een defect (screen bleeding, speaker-uitval en stuck pixels). Nu zit ik op het internet te lezen en vond onderstaande topic op het XDA-forum toch best schokkend m.b.t. het scherm van de TF101:

http://forum.xda-develope.../index.php/t-1179697.html

Blijkt dat haast iedereen in deze topic (al dan niet minimale) last van backlight bleeding heeft. Het meest verbaasde mij echter dat men de screenbleeding ook maar voor lief neemt bij een apparaat van een paar honderd euro.

Ik zie in ieder geval de volgende problemen met de TF101 vaak terugkeren op forums:

- Uitval van (linker-)speaker(s).
- Losse/krakende achterkant van de tablet
- Backlight bleeding
- Dead-/stuck pixels
- Dock-problemen (uitval toetsen, etc.)
- Charge-problemen met dock (extreme battery-drain wanneer dock is aangesloten)

Ik vraag mij na het lezen af wie welke problemen heeft met de TF101? Bestaat de perfecte (probleemvrije) TF101 eigenlijk wel?

Daarnaast ben ik benieuwd hoe lang de TF101 weg is geweest voor reparatie? Ik ben die van mij in eerste instantie 3 weken kwijt geweest. De tweede keer is ie inmiddels al 1,5 week weg (dit zou een bij Asus aangevraagde spoedreparatie moeten zijn).

[ Voor 10% gewijzigd door GertuZz op 02-09-2011 17:19 . Reden: Toevoeging post ]

Verwijderd

Ik heb in het begin wat problemen gehad met de oplader, maar sindsdien probleemloos. Geen backlight bleeding (heel minimaal) probleem, geen kraakjes of wat dan ook. Ik heb (nog) geen dock, dus daar ook geen problemen mee.

Top apparaat.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geen bleeding of andere fysieke problemen. Klein beetje speling die je wel voelt maar niet ziet in de behuizig.

Wel accuproblemen gehad waarvoor hij 3 keer weggeweest is. Maar nu helemaal probleemvrij. Ben nog steds super tevreden met de aanschaf. De RMA's waren uiteraard storend. Maar dat was een risico dat ik bewust nam door een van de eerste builds te kopen (B40)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:56
Geen problemen hier

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Geen enkel hardwarematig probleem hier, ik heb (zelfs) een tablet+dock uit de b50 serie.
Of mijn probleemloze tablet misschien juist een fabrieksfoutje was, mag je zelf invullen.

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:35
0,0 problemen..... Interessanter is denk ik als je ook weet welke revisie/versie iemand heeft. Ik heb 2 keer een B70.

3D Print Service || Activated Carbon

• GertuZz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-10 21:45
MasterMaceMichu schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:32:
0,0 problemen..... Interessanter is denk ik als je ook weet welke revisie/versie iemand heeft. Ik heb 2 keer een B70.
De mijne, die ter reparatie is opgestuurd, was een B50...

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-11 21:16
nope geen problemen hier met de transformer met dock..
heb 2x b80

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11 21:53

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Geen last van bleeding (voor zover ik kan zeggen in een semi donkere kamer)
Wel merk ik wat speling maar dan naar mij toe, links (in landscape) tussen zwarte bezel en omhulsel, als ik wat druk zet met mijn duim
Ook is hij al eens van de passagierszetel geschoven bij het remmen, en het scherm werkte niet meer...
Na wat te paniekeren gaf ik overal eens wat druk op, dan haperde het scherm wat en dan was het weer OK

Ook wel eens erge battery drain gehad, tijdens het opladen, maar dat was omdat nog een app open stond
Linker speaker lijkt ook stiller te gaan

B70, geen custom rom

[ Voor 3% gewijzigd door efari op 05-09-2011 13:10 ]

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-11 13:07
MasterMaceMichu schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:32:
Geen problemen. Zonder Dock: B60

[ Tesla MIG MYP ]

Verwijderd

Geen schrijf/delete rechten in bepaalde directories (pictures, music)
Niet met de ingebouwde file explorer en ook niet als ik 'm aan m'n pc hang met de usb kabel.

Geen idee waarom, geen oplossing... :(

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit topic voegt mi niets extra's toe aan het huidige Transformer topic en er komt hier ook niets naar voren dat daar normaal gesproken niet besproken kan worden. Dit topic gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.