Router uitzoek hulp gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-02 23:14
Hey iedereen,

Sinds dat onze router problemen geeft, ben ik op zoek naar een nieuwe router. Ik heb zelf al gezocht en ik kwam uit op een D-Link router.

D-Link DIR-655 Draadloze N Gigabit-router
http://tweakers.net/price...oze-n-gigabit-router.html

Ik heb wat reviews gelezen en de meeste vinden de router goed. Toch is het bereik niet altijd even goed. Misschien dat iemand hier weet wat een goede router voor mij thuis is?

Paar info tips:

- We hebben glasvezel (50Mbit) dus de router moet de snelheid aankunnen.
- Thuis zitten we zo met z'n 5en op de router.
- Iedereen thuis gebruikt draadloos (dus ontvangst moet goed zijn)
- Optie om poorten open te zetten voor een gameserver te hosten MOET erin zitten. En niet te moeilijk zijn.

Verder als er vragen zijn hoor ik ze wel ;)

Alvast bedankt :)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Verwijderd

Lijkt op zich een goede router. Als alternatief zou ik je de TP-Link pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND willen adviseren.
Je kan daarmee als je dat zou willen een DDWRT firmware gebruiken. Dat geeft dan weer de nodige voordelen.

• Diigii
Lijkt me ook een uitstekende router de TP-Link. Goede reviews. En DDWRT is nooit verkeerd zou ik het ooit willen. En de prijs is ook 30 euro goedkoper dan de D-Link. Ik wacht nog heel even af wat nog meer mensen misschien zeggen. In ieder geval al bedankt :)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
De TP-Link is een prima router, in het geval je voor iets zwaarders wil gaan (iets dat bv. ook de 5GHz band aankan) kan je eens kijken naar de Netgear WNDR3700 of de Linksys E4200. Op SmallNetBuilder staan mooie statistiekjes waarmee je ook het een en ander kan vergelijken. Van de TP-Link staat het er helaas niet op, maar dat kan je dan weer vinden in de uitstekende review van Nivk hier op Tweakers :)

[ Voor 50% gewijzigd door Petervanakelyen op 02-09-2011 20:47 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:57
Heb zelf die d-link; nu is er een nieuwe B revisie uit, maar de A revisie zou ik niemand aanraden; ik weet niet of dat verbeterd is met de B, maar drop -outs, resets ed waren troef.

als geld geen probleem is denk ik dat de netgear een goede keuze is. TP link haalt het dan weer in prijs/kwaliteit

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
manzonderdas schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:56:
Heb zelf die d-link; nu is er een nieuwe B revisie uit, maar de A revisie zou ik niemand aanraden; ik weet niet of dat verbeterd is met de B, maar drop -outs, resets ed waren troef.
En, met alle respect, dat zegt helemaal niets zonder het kader waarin je dat apparaat gebruikt hebt.

Abort, Retry, Quake ???

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Ik heb hier ook een D-Link DIR-655 staan, die ik alleen als wireless access point gebruik. Tot nu toe (>1 jaar) geen problemen gehad.

• Diigii
Ik heb de TP-Link router besteld ;) bedankt iedereen voor de informatie :)

Pagina: 1