How are you doing?
Dat maakt niet uit al doe ik er een lege cd in dat is juist het gekke..shoombak schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:51:
Wat voor cd zit er in?
How are you doing?
Klinkt als corrupte bootfiles, kun je kiezen als je f8 indrukt bij het opstarten en start hij dan wel op?
En volgens mij kun je je bootfiles fixen door te booten van je win-cd en dan R kiezen.
En volgens mij kun je je bootfiles fixen door te booten van je win-cd en dan R kiezen.
Geldt dit ook voor vlak na een herinstallatie?zacht schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:03:
Klinkt als corrupte bootfiles, kun je kiezen als je f8 indrukt bij het opstarten en start hij dan wel op?
Als er een cd inzit kan ik alles doen wat ik wil en werkt alles. maar zonder cd krijg ik gelijk de melding no operating system found.
How are you doing?
Boot order van je laptop in de BIOS aanpassen?stftweaker schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:04:
[...]
Geldt dit ook voor vlak na een herinstallatie?
Als er een cd inzit kan ik alles doen wat ik wil en werkt alles. maar zonder cd krijg ik gelijk de melding no operating system found.
Heb ik gedaan maakt niet uit.redfoxert schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:05:
[...]
Boot order van je laptop in de BIOS aanpassen?
How are you doing?
Kom maar eens met wat meer info dan:
- Type laptop
- Gebruikte OS
- Installatie methode (USB/CD/Network/floppy)
Hp (exacte komt zo)redfoxert schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:11:
[...]
Kom maar eens met wat meer info dan:
- Type laptop
- Gebruikte OS
- Installatie methode (USB/CD/Network/floppy)
Windows 7
via de Dvd
How are you doing?
Heb je nog iets aan de partities veranderd, was de schijf leeg of stond er al wat op? Staat Windows op een actieve partitie en heb je wel of niet zo'n 100MB system partition?
Ik heb een lege Hdd erin gedaan. Windows toen geïnstalleerd met idd een 100MB partitieNielson schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:40:
Heb je nog iets aan de partities veranderd, was de schijf leeg of stond er al wat op? Staat Windows op een actieve partitie en heb je wel of niet zo'n 100MB system partition?
How are you doing?
Je kan als je de installatie gestart hebt even handmatig met diskpart de disk leeggooien.
Dat doe je door op F8 te drukken (krijg je een command prompt) en dan via diskpart het commando "clean" op de juiste disk uit te voeren. Dan word de configuratie gewist en kan je dan tijdens de installatie gewoon de lege harddisk selecteren. Windows installatie gaat dan 2 partities aanmaken en ook controleren of verder alles in orde is zoals actief zijn van de partitie e.d.
Dat doe je door op F8 te drukken (krijg je een command prompt) en dan via diskpart het commando "clean" op de juiste disk uit te voeren. Dan word de configuratie gewist en kan je dan tijdens de installatie gewoon de lege harddisk selecteren. Windows installatie gaat dan 2 partities aanmaken en ook controleren of verder alles in orde is zoals actief zijn van de partitie e.d.
helaas niet geholpenredfoxert schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:42:
Je kan als je de installatie gestart hebt even handmatig met diskpart de disk leeggooien.
How are you doing?
Kijk even op de website van HP of je een bios update kan vinden.
Ik raad je aan stevig door te klikken want in de site van HP ontbreekt elk overzicht en je komt vaak weer terug waar je begon.
Ik raad je aan stevig door te klikken want in de site van HP ontbreekt elk overzicht en je komt vaak weer terug waar je begon.
bios update gedaan gelukt, maar nog zelde probleem. zou het kunnen dat het moederbord alleen 1 os accepteerd?jeroen3 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:51:
Kijk even op de website van HP of je een bios update kan vinden.
How are you doing?
Dikke onzin. Gewoon hier bij http://www8.hp.com/nl/nl/support-drivers.html type intoetsen en dan de firmware er bij pakken. Zelden zijn er sites die het beter voor elkaar hebben.jeroen3 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:51:
Ik weet trouwens nog niet wat ts voor laptop heeft.
excuses pavallion dv9850PcDealer schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:43:
[...]
Dikke onzin. Gewoon hier bij http://www8.hp.com/nl/nl/support-drivers.html type intoetsen en dan de firmware er bij pakken. Zelden zijn er sites die het beter voor elkaar hebben.
Ik weet trouwens nog niet wat ts voor laptop heeft.
How are you doing?
http://h10025.www1.hp.com...=nl&lc=nl&product=3717446
http://h10025.www1.hp.com...nl&dlc=nl&product=3717446
Ik kan geen Windows 7 files vinden.
http://h10025.www1.hp.com...nl&dlc=nl&product=3717446
Ik kan geen Windows 7 files vinden.
Het gekke is de hardeschijf is wel in orde. Alleen hij wilt windows niet opstarten zonder een willekeurige cd
How are you doing?
En als je de optische drive gewoon loskoppelt/verwijdert? Wat zit er in de eerste 512 blocks op je hdd? Post anders een hexdump via pastebin
Tip, gewoon even de externe hardeschijf/USB stick enzo verwijderen.
Je bent niet de eerste
.
Je bent niet de eerste
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Haha ja dat zou je inderdaad denken maar daar had ik al aangedacht hij is zo kaal mogelijk opgestart.Quad schreef op zondag 04 september 2011 @ 00:56:
Tip, gewoon even de externe hardeschijf/USB stick enzo verwijderen.
Je bent niet de eerste.
How are you doing?
Optische driver verwijderd zelfde effect. Morgen zal ik de eerste 512 bytes postenjohnkeates schreef op zondag 04 september 2011 @ 00:53:
En als je de optische drive gewoon loskoppelt/verwijdert? Wat zit er in de eerste 512 blocks op je hdd? Post anders een hexdump via pastebin
How are you doing?
En? Hoever staat het er nu mee?stftweaker schreef op zondag 04 september 2011 @ 01:08:
[...]
Optische driver verwijderd zelfde effect. Morgen zal ik de eerste 512 bytes posten
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Pagina: 1