Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MS Project 2003] Chart diagram weergeven in een i-frame.

Pagina: 1
Acties:

• djdadevil
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-01-2020

djdadevil

sid: 133620

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een vraag waar ik de oplossing nog niet van heb kunnen vinden en/of verkrijgen. Ik ben de applicatiebeheerder van een software pakket wat hier gebruikt wordt om projecten te managen. Nu willen we daar proberen een koppeling te leggen met MS Project. Eigenlijk het tonen van een MS Project chart diagram middels een I-frame (aangezien het software pakket internet gebaseerd is). Nu weet ik dat het kan met Word, Excel en Powerpoint, echter wil ik weten of dat met MS Project ook mogelijk is en zo ja hoe?

Heeft iemand hier ervaring mee/een manier voor of is dit niet mogelijk en zal ik op een andere manier moeten kijken om een integratie te krijgen van het chart diagram?

In afwachting van een antwoord... alvast dank!

Don't Stop That Body Rock, Don't Stop That Party!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geen idee wat je nog kan met het (oude) Project 2003, maar die is sowieso al end of life. Mocht er binnenkort gemigreerd worden dan kan je ook naar Project Server kijken: www.microsoft.com/project/en/us/project-server-2010.aspx

Al is dat geen antwoord op je vraag, maar je zult uit je eerdere topic al wel begrepen hebben dat ik daar geen antwoord op paraat had :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

het chartdiagram plakken in een word, excel of powerpointdocument en dat in een i-frame tonen?

• djdadevil

djdadevil

Topicstarter
MS Project 2003 wordt in deze organisatie niet vernieuwd. We gaan wel over naar office 2010 binnenkort (we zitten nu nog op office 2000) maar MS Project wordt niet geupgrade. Dus vandaar dat we MS Project 2003 moeten blijven gebruiken.
MS Project Server gaat de organisatie niet aan. Daar wegen de kosten van weer niet op tegen wat het brengt.

Chart diagram kopieren naar Excel of Word zou eventueel kunnen, ik wil het echter gebruiksvriendelijk houden voor de mensen die de software van content voorzien. Eigenlijk meer zo van bestand uploaden en dan tonen in een i-frame binnen de pagina na een refresh ofzo.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zou een macro kunnen maken die inderdaad het of opslaat als HTML, of in een .doc gaat frotten. Niet mooi, maar beter dan niets..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• djdadevil

djdadevil

Topicstarter
Dat zou ook kunnen, alleen experimenteer ik er nu een beetje mee en merk ik dat HTML exporteren nog niet goed door heb, maar is inderdaad een optie... daar moet ik me dan wel even in verdiepen hoe dat HTML exporteren goed gaat. Bedankt voor je tip, andere tips zijn ook nog welkom... ik ben nog een uurtje op mijn werk, daarna kijk ik maandag weer....

• djdadevil

djdadevil

Topicstarter
Het gaat overigens over de grant timeline... Als ik exports doe naar HTML dan krijg ik alleen een task lijst. Het gaat ons net om de combinatie van de 2. met "Copy Picture" zou ik het zelf op kunnen bouwen in excel, echter dat is niet gebruiksvriendelijk en ik ben niet van plan om van 64 projecten die grant charts zo om te zetten...

• djdadevil

djdadevil

Topicstarter
Oké, de week is weer voorbij, ik sluit af en ben weg. Komende maandag zal ik dit topic weer chekken, want in het weekend houd ik me niet bezig met dit werk als dat niet nodig is 7(8)7 :P allemaal een fijn weekend! d:)b :w

• djdadevil

djdadevil

Topicstarter
Nieuwe week, nieuwe werkzaamheden.... Echter ben ik ook nog benieuwd naar eventuele alternatieven voor het plaatsen van een ms project 2003 chart-diagram in een i-frame of website.... ik bekijk alle suggesties....

• djdadevil

djdadevil

Topicstarter
Hmm geen reacties meer... oké dan denk ik dat ik ga proberen een macro te creëren van de mogelijkheid met "copy picture". Toch bedankt allemaal.

Pagina: 1