uitleg over Mitchel

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
Leg even uit (door je eigen post te editten of een post te maken in LA) wat hij gedaan heeft. Volgens mij heb ik wat gemist. Ik zie dat hij een groentje is, maar ik heb nergens gezien dat HIJ begon met flamen. Kan je even links geven ofzo?
als Obsidian ff op Mitchel' z'n naam klikt dan zie je dat het al begint bij [topic=146521]

dit wordt ook duidelijk gemaakt door de andere users..

op de tweede pagina wordt (voor mij althans) een TOP bereikt waarna hij massaal begint te flamen en ik (toevallig) op elk topic als eerste reageer..

tot slot krijg ik dan ook nog (van misklikker) te zien dat IK de schuldige ben?

ff de omgedraaide wereld...sorry hoor maar dat sloeg ff nergens op.

Hopelijk wat meer duidelijkheid betreffende Mitchel en It-er (ikke dus)

edit:
op moment van spreken volgt er alweer een zoveelste flame

[topic=147106]

en dat gaaat maar door en dat gaaaat maar door

what is your major malfunction???

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Ah, nu begrijp ik hem. Jij weet niet wat een flame is. :)

Ik ga je niet uitleggen wat een flame wel is, want dat staat al beschreven, dus daar is de search voor.

Maar ook al is hij een newbie, en ook al gebruikte hij de search niet (wat dus voor ons net zo irri is als voor jou), JIJ was het persoon wat tegen hem uitviel en min om meer hem een aanleiding gaf om te gaan flamen. Misschien terecht, misschien ook niet. Het feit is dat JIJ dit had moeten melden in SU in plaats van tegen hem uit te vallen.

Ik snap nu wat het probleem is, ik zal even hem een waarschuwing geven en vertellen dat ie de FAQ even moet lezen en voortaan de search moet gebruiken. Van jou verwacht ik dat je voortaan normaal reageerd tegen een newbie en gewoon het SU forum gebruikt aangezien het ervoor bedoeld is om zaken zoals dit te melden ok?

Ik beschouw dit verder als afgedaan, en wens geen geflame meer te zien, van wie dan ook. Jij bent hier al vrij lang gezien je profile dus er mag wel verwacht worden dat jij je een beetje volwassener op kan stellen als dit.

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
deal

:)

what is your major malfunction???

Dit topic is gesloten.