Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

ik heb een probleem bij een klant.
Systeem is een Intel C2D 3GHz, 8GB, Win XP 64bit.

Dagelijks heeft hij problemen dat als hij switcht tussen applicaties er, hoe zeg je dat in't nederlands, remnants, overblijven van het vorige window.

Zie screenshots.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/obsession2001/filip-scherm-prob/1thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/obsession2001/filip-scherm-prob/2thumb.png

Oorspronkelijk zat er een Geforce 9600 1GB in. Ik heb gewisseld met een Quadro 512, en zelfs een ATI Radeon HD 1GB. Driver updates gedaan, en BIOS ook.
Het scherm is ook reeds gewisseld, van een 24" 1920x1080 naar een 22" 1680x1050.
Ik heb al geprobeerd met een DVI en een VGA kabel maar beiden geven hetzelfde probleem :(

Nog iemand tips want ik ben ten einde raad :(

alvast bedankt!
David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:42
Heeft hij dat alleen met de applicatie die je laat zien of ook met andere applicaties (als je bijvoorbeeld Word open hebt en je switch dan naar de task manager heeft hij dan hetzelfde probleem)?

Zo niet, dan zou het aan de applicatie zelf kunnen liggen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij gebruikt ook regelmatig Word/Excel/Outlook en hij ziet dan ook af en toe een window van die programma's achterblijven.

Het screenshot is van Autodesk Inventor 2012, maar het deed zich ook al voor in v2011.
In de preferences van Inventor staat iets van use software rendering of direct3D, en daar hebben we ook al beide opties gekozen zonder verschil.

En in display properties in Windows zelf hebben we de slider hardware acceleration ook al op elke mogelijkheid gezet zonder verschil.

David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:23
als het niet alleen in Autodesk gebeurt; zijn de chipset drivers up to date? heeft het mobo een onboard GPU (en staat die uit?)?