Wireless muis met zo minmogelijk lag?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdm88
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik ben opzoek naar een muis die wireless is.
Zelf heb ik tot nu toe alleen nog maar met wired versies gewerkt zoals de Logitech MX510 de G5 en de G500.
Echter omdat ik straks veel op pad moet (met mn laptop) wil ik op wireless overstappen om zo minmogelijk spaghetti in mn tas mee te hoeven nemen. ;)

Eerder heb ik wel met een paar wireless muizen gewerkt, alleen was snel reageren nogal 'n ramp door de vertraging die in de muis zat.
Ik speel zo nu en dan wat twitchy spelletjes zoals Unreal/Quake/TF2
Daarom vind ik het belangrijk dat de reactie snelheid niet veel afwijkt van de wired tegenhangers.
Ik zou ook liefst een muis hebben die iets minder dan "fullsize" is, voor het handig meenemen.

Wat zou dus een goede keuze zijn om te gebruiken als muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:31
Ik heb afgelopen Campzone de G700 gewonnen pricewatch: Logitech Wireless Gaming Mouse G700.

Deze doet naar mijn mening niet onder aan de bedrade versies, hiervoor had ik de G500 van logitech die werkte wat sneller dacht ik, echter kun je van de G700 de DPI etc gewoon aanpassen zodat hij net zo snel of sneller is :).

En het fijne van de G700 is dat wanneer hij leeg is / leeg begint te gaan je gewoon de kabel er in kan pluggen en dan laad hij op en kun je verder gamen.

Edit > ik lees nu over minder fullsize :X. Daar kan ik je niet mee helpen Ik hou wel van een flinke muis. Zijn sowieso weinig "kleine" gamers muizen.

[ Voor 11% gewijzigd door sbmuc op 02-09-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

De vrouw heeft al twee jaar een Microsoft Arc Mouse. Full size in de hand, maar je kan 'm inklappen waardoor hij maar half zo groot meer is. We moeten er nu net voor de tweede keer nieuwe batterijen instoppen. Heb de muis zelf geregeld gebruikt op de desktop en in games kan ik het verschil met de bedrade iig niet merken.

Logitech heeft ook zoiets als "Advanced Wireless" in het aanbod zitten. Hierdoor zouden storingen en vertraging zo goed als onbestaande zijn. Kleinere muizen met deze technologie bestaan ook.

Yes, but no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdm88
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12-2024
Maar hoe zit dat met de inputlag?
Zover ik weet is "AdvancedWireless" meer een soort garantie dat je in een kamer vol draadloze muizen (of andere 2.4ghz aparatuur) nogsteeds een goede verbinding kan maken.