Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows Live messenger ERROR bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey leden van tweakers

Na alles geprobeerd te hebben en radeloos ben hoop ik op de hulp van jullie.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/847/msnerror.png/

(kan toegangspunt van procedure ?resize@CRMImage@@QAEJUtagSIZE@@K@Z niet vinden in DLL-bestand uxcore.dl)

Dit komt er telkens op wanneer ik live messenger probeer te openen..

Ik gebruik Windows 7 64 bit.

Hoop dat jullie me hier uit kunnen helpen!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Na alles geprobeerd te hebben"
Wees eens wat specifieker ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 02-09-2011 09:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:38
Toevallig geprobeerd om messenger opnieuw te installeren?

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:45:
"Na alles geprobeerd te hebben"
Wees eens wat specifieker ;)
Zapmessenger gedownload zodat alles weer verwijdert word dus zodat ik een oudere versie kan downloaden..
Lukt ook niet want dan blijft er er op komen "Je hebt een recentere versie van Live Messenger "

Heb de dll file opnieuw geinstalleerd en in de juiste map geplaats..
Msn zelf 5keer opnieuw geinstalleerd..

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-10 11:43
Tja, vertel er direct even bij dat je een bepaalde Beta geinstalleerd hebt, en probeer zelf even te googlen. Er komen toch wel wat oplossingen voorbij, met name die van handmatig de DLL plaatsen en vervolgens het product verwijderen schijnt te helpen. Ook kun je altijd nog een alternatief als DMSN, aMSN en willekeurig andere namen die ik nog weet uit het stenen tijdperk dat ik nog MSN gebruikte.

Tip voor de volgende keer: lees even door wat we verwachten van een topicstart :>

Verwijderd

Topicstarter
BvDorp schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:04:
Tja, vertel er direct even bij dat je een bepaalde Beta geinstalleerd hebt, en probeer zelf even te googlen. Er komen toch wel wat oplossingen voorbij, met name die van handmatig de DLL plaatsen en vervolgens het product verwijderen schijnt te helpen. Ook kun je altijd nog een alternatief als DMSN, aMSN en willekeurig andere namen die ik nog weet uit het stenen tijdperk dat ik nog MSN gebruikte.

Tip voor de volgende keer: lees even door wat we verwachten van een topicstart :>
Heb dit probleem al opgezocht op het internet, en vind niet de juiste oplossing ervoor..
Als ik het probleem niet opgelost krijg zal ik aMSN eens proberen te gebruiken.
Zal idd volgende keer de fag goed lezen.

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-11 08:15

amx

Als het nog recent is, misschien eens een systeemherstel?
Pagina: 1