Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[W7] Home Premium OEM herinstalleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 7 Home Premium OEM. Op korte termijn wil ik er een snellere harde schijf in zetten en Windows 7 herinstalleren, dan ben ik ook van alle voorgeinstalleerde software van de fabrikant af. Een aantal vragen:

Waar kan ik een Engelse versie van Windows 7 Home Premium OEM downloaden, want ik heb geen schijf erbij gekregen?

Moet ik een backup van mijn activatie maken met software als deze? http://forums.mydigitalli...ctivation-Backup-Solution Of ligt mijn activatie vast in mijn moederbord, zoals ik ook al gelezen heb?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:12
Op My Digital Life kun je ook een Engelse versie vinden van elke versie van Windows 7 Home Premium OEM. Als je even Google't zul je het vinden :).

Verwijderd

Topicstarter
Oke, de ISO kan ik wel vinden, maar hoe zit het met de activatie?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat ligt aan het merk laptop, maar dat vergeet je gemakshalve erbij te zeggen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:12
In feite kun je dezelfde versie van Windows op dezelfde machine gewoon met het serienummer heractiveren. Als je niet zeker bent, maak je een backup van de huidige schijf zodat je de activatie nog altijd terug kunt halen :).

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een Asus N73SV.
Pagina: 1