KPN Digitenne opzegging

Pagina: 1
Acties:
  • 3.315 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421162

Topicstarter
Ik heb inmiddels een maand geleden KPN Digitenne opgezegd, omdat ik de hardware in huur had moet ik die terugsturen maar dat terugsturen geeft echt grote problemen. Inmiddels heb ik al vier keer gebeld om een afspraak te maken om het Digitenne pakket te laten ophalen en al vier keer is er niemand op komen dagen. Ik moet nu dus voor een vijfde keer gaan bellen voor een afspraak..

Inmiddels heeft KPN al 30 euro van mijn rekening gehaald omdat ze het digitenne pakket nog niet binnen hebben, ik heb hiervoor een klacht ingediend maar daar word gewoon niet op gereageerd. Aan de telefoon word ik daar ook niet verder mee geholpen behalve dat er iedere keer een nieuwe afspraak word gemaakt om het Digitenne pakket op te halen. Iedere keer neem ik daar een hele avond/ochtend voor vrij om weer tot te conclusie te komen dat ze weer niet hun afspraak zijn nagekomen.

Ik word hier een beetje wanhopig van, hoe moet ik dit oplossen? Ik ga morgen ook de bank bellen om die 30,- weer te terug te halen (ja dat kan) en vragen of ze KPN willen blokkeren want dit is gewoon onterecht...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 421162 op 02-09-2011 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:04

Wallie

Herr

Anoniem: 421162 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 00:07:
Ik heb inmiddels een maand geleden KPN Digitenne opgezegd, omdat ik de hardware in huur had moet ik die terugsturen maar dat terugsturen geeft echt grote problemen. Inmiddels heb ik al vier keer gebeld om een afspraak te maken om het Digitenne pakket te laten ophalen en al vier keer is er niemand op komen dagen. Ik moet nu dus voor een vijfde keer gaan bellen voor een afspraak..

Inmiddels heeft KPN al 30 euro van mijn rekening gehaald omdat ze het digitenne pakket nog niet binnen hebben, ik heb hiervoor een klacht ingediend maar daar word gewoon niet op gereageerd. Aan de telefoon word ik daar ook niet verder mee geholpen behalve dat er iedere keer een nieuwe afspraak word gemaakt om het Digitenne pakket op te halen. Iedere keer neem ik daar een hele avond/ochtend voor vrij om weer tot te conclusie te komen dat ze weer niet hun afspraak zijn nagekomen.

Ik word hier een beetje wanhopig van, hoe moet ik dit oplossen? Ik ga morgen ook de bank bellen om die 30,- weer te terug te halen (ja dat kan) en vragen of ze KPN willen blokkeren want dit is gewoon onterecht...
Kan je je ontvanger niet bij een KPN winkel inleveren? Heb ik ooit met een UPC modem gedaan (bij een UPC winkel dan ja :+)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:40
Wallie schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 07:03:
Kan je je ontvanger niet bij een KPN winkel inleveren? Heb ik ooit met een UPC modem gedaan (bij een UPC winkel dan ja :+)
Hmmm, link advies. Zorg, als je zo iets doet, dat je wel een heel duidelijk bewijs van inlevering hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Toen ik mijn Digitenne heb opgezegd, heb ik hetzelfde gehad. Uiteindelijk kreeg ik, na een half uur in de wacht staan in totaal en 4x te zijn doorverbonden, iemand aan de telefoon die zei dat ik de tuner mocht houden.

Dat ging wel om zo'n goedkoop ding, zonder DVR of HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-07 14:43
Bij mij was het juist precies andersom. Ik heb m'n Digitenne spullen gekocht, maar toch stond er na opzegging na enkele dagen ineens onverwacht een koerier aan de deur om een pakketje van KPN op te halen. 4 weken voor afloop van het abonnement dus nog |:( Heb hem met lege handen weer teruggestuurd, en tot op heden niets gehoord. Lekker zooitje daar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-07 11:42
Ik had ook aardig wat problemen met het opzeggen van mijn Digitenne.

Ik had mijn Digitenne opgezegd en afgesproken dat het op 6 september 2010 zou worden opgehaald. Mijn abo liep op 1 september af, dus dat kwam mooi uit

Toch stond er begin augustus een miep voor mijn deur die mijn kastje wilde komen halen. Vervolgens heb ik direct naar KPN gebeld, waar mij werd verteld dat mijn abonnement zelfs niet was stopgezet. En toch stond er een miep voor de deur om het op te komen halen... erg vreemd.

Enfin, ik heb toen de telefoniste gevraagd of ze mij kon doorverbinden met haar manager, gezien dit gewoon niet in de haak is en ik ze verdacht van fraude. Direct de manager gekregen, uitgesproken en via de e-mail de nodige bevestigingen gehad. Vervolgens werd het keurig netjes op 6 september opgehaald. Dus ik stel voor om eenzelfde tactiek te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-07 14:23
Ik heb precies hetzelfde gehad als de TS. Tot 2x toe kwam er niemand opdagen om het pakketje op te halen. Heb toen de klantenservice gebeld en gezegd dat ik 't liever zelf wilde opsturen. Dat kon, ik kreeg een adres en heb de boel opgestuurd. Dat kostte me wel 6,95, maar dat nam ik voor lief. Verzendbewijs uiteraard bewaard.

Die incasso moet je inderdaad meteen storneren, bij de Rabobank kan dat zelfs online.

[ Voor 17% gewijzigd door havana op 02-09-2011 11:08 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de tips! Ik heb net het geld laten storneren. Ik zag dat er hier in de buurt een KPN winkel zit, daar ga ik zo even heen fietsen en vragen of ik het pakket bij hun achter kan laten, als het mogelijk is zal ik ook even om een bewijsje vragen. Ik laat later nog weten hoe het is gegaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
AARGH! Ze wilden het pakket gewoon niet aannemen en ik moest het pakket zelf maar opsturen op eigen kosten, wat een bagger bedrijf dat KPN, echt de laatste keer dat ik daar klant ben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:14
Welke koeriersdienst gebruiken ze voor afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 14:32
Binnenkort gaan ze ook weer geld voor digitenne bij je afschrijven :) Bij mij gebeurd nadat ik het had opgezegd en bij mijn zus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Anoniem: 421162 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:02:
AARGH! Ze wilden het pakket gewoon niet aannemen
Nou, je zou zeggen dat je zo langzaamaan wel aan je inspanningsverplichting voldaan hebt :/

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het pakket net maar gewoon opgestuurd met de post, ben ik tenminste van die ellende af. Nu heel goed het bewijsje bewaren want ik heb er geen vertrouwen meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:46

Cyphax

Moderator LNX
Waarom doen ze dat niet gewoon hetzelfde als UPC? Daar stuur je zo'n geval ook wel op, maar naar een antwoordnummer ofzo, dat kost gewoon geen geld. Ze sturen zelfs de doos waar je het geheel in kan stoppen aan je op: netjes dus.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen idee, ik heb alleen een adres gekregen verder niks. Ik heb dus gewoon verzendkosten moeten betalen.

Maar ik zit nu met het volgende probleem: Ik ben van digitenne naar telfort gegaan, telfort bied ook digitenne van KPN. Wat ik dus heb gedaan is het oude digitenne pakket opzeggen omdat ik geen dubbel digitenne pakket nodig heb. Wat hebben die handige jongens van KPN nu gedaan? Ze hebben een nieuw digitenne pakket opgestuurd en beide abonnementen opgezegd. Ik zit nu dus met een nieuw digitenne pakket in huis maar de tv is sinds vandaag opeens afgesloten merkte ik op. :(

Ik zit te denken om het maar zo te laten, ben het echt helemaal zat met KPN, dit is echt klantje pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:24

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 421162 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:02:
AARGH! Ze wilden het pakket gewoon niet aannemen en ik moest het pakket zelf maar opsturen op eigen kosten, wat een bagger bedrijf dat KPN, echt de laatste keer dat ik daar klant ben!!
Je kan KPN natuurlijk factureren voor het opsturen van het pakket en de gedane moeite, fight fire with fire.
Je kan natuurlijk bij je rechtsbijstand navragen wat je rechten en plichten zijn.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:00:
[...]

Je kan KPN natuurlijk factureren voor het opsturen van het pakket en de gedane moeite, fight fire with fire.
Je kan natuurlijk bij je rechtsbijstand navragen wat je rechten en plichten zijn.
Hehe ja eigenlijk zou ik dat moeten doen, maar dat is die 7,- niet echt waard. Ik laat het maar zo, ik keek toch bijna nooit TV en van al die talentenshows, herhalingen en reclame op de commerciële zenders werd ik ook niet vrolijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slb
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 13:55

slb

Bwoah......

Anoniem: 421162 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:59:
Geen idee, ik heb alleen een adres gekregen verder niks. Ik heb dus gewoon verzendkosten moeten betalen.

Maar ik zit nu met het volgende probleem: Ik ben van digitenne naar telfort gegaan, telfort bied ook digitenne van KPN. Wat ik dus heb gedaan is het oude digitenne pakket opzeggen omdat ik geen dubbel digitenne pakket nodig heb. Wat hebben die handige jongens van KPN nu gedaan? Ze hebben een nieuw digitenne pakket opgestuurd en beide abonnementen opgezegd. Ik zit nu dus met een nieuw digitenne pakket in huis maar de tv is sinds vandaag opeens afgesloten merkte ik op. :(
Dan heb je een nog groter probleem dan je denkt, je had namelijk niet op moeten zeggen (staat ook duidelijk op de website van Telfort).

Nu ben je een nieuw abonnement aangegaan waar je een jaar aan vast zit, en moet je ook nog eens huur voor de ontvangers betalen.

Denk dat je dit het best door Telfort op kunt laten lossen onder het mom van digitenne zit in het abonnement.

KPN is haar verdienmodel aan het aanpassen: ipv vrije ontvangers probeert zij huur te vangen. 4 euro per ontvanger -die inkoop twee tientjes kost- tikt natuurlijk hard aan.

prompt $p $g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 21:37
Het was een paar jaar geleden gewoon een antwoordnummer waar je het heen kon sturen, ik heb het gewoon naar het postkantoor gebracht. Kwam een man aan de deur van Selektvracht die teleurgesteld terug liep :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
slb schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 23:35:
[...]

Nu ben je een nieuw abonnement aangegaan waar je een jaar aan vast zit, en moet je ook nog eens huur voor de ontvangers betalen.
*knip* maak dan gewoon even een TR aan.

[ Voor 23% gewijzigd door Orion84 op 09-10-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:04

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Oude koeien uit de sloot halen lijkt me op deze manier niet bijster nuttig.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.