• Precision
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-08 21:08
Ik heb volgende afbeelding: pic 1 maar ik wil hem breder (1400x500pixels, die breedte is vooral belangrijk) maken voor een template die ik gekocht heb, ik wil 't zelf kunnen omdat ik op regelmatige tijdstippen nieuwe afbeeldingen online wil plaatsen. Alleen weet ik niet goed wat ik nodig heb, gradient, curves, ... Misschien dat iemand mij op weg kan helpen met een goeie tutorial of mij kan linken naar een specifieke tutorial die dit behandelt?
pic 2, pic 3, pic 4

Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Simpelste oplossing is iets als pic3. Maak je originele afbeelding kleiner / overlopend in de achtergrondkleur zodat je minder harde overgangen hebt.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit leer je niet in een tutorial maar door de gereedschappen die je programma van keuze biedt te leren kennen en hanteren. Schilderen leer je niet van een tutorial maar door 't doen (en aanleg, talent etc). Elk van deze foto's zou ik anders aanpakken. Sommige stukken met een clonetool, andere met een stukje gradient, dan weer een stukje brushen, whatever it takes. Maar allemaal met "bloed, zweet en tranen" (hoewel deze foto's allemaal niet heel erg moeilijk te doen zijn, er zijn lastigere zeg maar :P )

Kort: als je denkt klaar te zijn met het aanklikken van 3 filtertjes in die-en-die volgorde dan heb je nog wel even te gaan ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 10:34

D-rez

dexels

Je kunt ook op cgtextures.com kijken. Om extra bron materiaal om de afbeeldingen realistischer uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Als het jou afbeelding is kun je hem toch beter croppen ?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε