Ik moet hier nog even op terugkomen. Er bestaan wel krachtige tablets die bijv. 7 uur halen, maar die zijn een flink stuk duurder en ook ietsjes zwaarder. De
Motion J3500 haalt dit door er gewoon 2 accu's in te proppen.

Jander schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:21:
Tablets zijn tot nu toe vooral consumptie apparaten. Het is echter wel zo dat meer en meer developers zien dat er markt is voor video- en fotobewerkingssoftware voor op tablets, dus mogelijk gaat ook Adobe zich hier ooit mee bemoeien.
De huidige iPads en Android tablets zijn inderdaad gericht op consumptie. Dat is denk ik ook waarom ze zo populair zijn geworden. Het zijn simpele apparaten en kosten relatief weinig. Ik durf alleen niet te zeggen of de twee tablet-segmenten (consumptie vs. productie) ooit samenkomen. Als een doorsnee consument alleen wil kunnen browsen, email lezen en een spelletje spelen, dan heeft hij baat bij dat er goedkopere tablets bestaan die alleen dat kunnen.
Ik kijk uit naar de dag waarop ik een 12' tablet heb met photoshop en wacom pen technology. Dit punt ligt echter nog ver voor ons.
Dat punt had al achter je kunnen liggen, als je een veel mindere accuduur dan 10 uur accepteerde.