maximum lengte videokaart in behuizing.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Na al m'n componenten voor m'n nieuw systeem te hebben ontvangen zat ik met een vraag.
Als graka heb ik een sapphire hd6950 en die zou 10.5 inch lang zijn,
de case waar ik een oog op heb is een gigabyte sumo 5112 waarvan in de online handleiding staat dat het maximum toegestane lengte van de graka 10.5 inch mag zijn.
Nu is de vraag of die maximum grens egt het maximum zal zijn of er nog wat spelling is of dat het egt krap zal worden.

Mensen met enige ervaring zijn alvast bedankt voor de eventuele reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die grens zal echt het maximum zijn en zou je, eventueel, kunnen verlengen door het harddiskrack er uit te halen. Aangezien de harddisks uit zal steken, zal je het harddiskrack al zo een kwartslag moeten draaien, anders zitten de kabels in de weg. Gelukkig kan je in deze kast het harddiskrack een halve slag draaien, maar of je het dan red, is weer afhankelijk waar de stroomaansluiting op de graka zitten. Er is een kans dat die misschien nog roet in het eten kunnen gooien, maar dit zal je dus uit moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
De naam of een link naar de behuizing die je op het oog hebt zou wel super handig zijn in deze discussie...

Sommige fabrikanten geven namelijk echt de maximum lengte op, sommige houden rekening met een mogelijke voedingsaansluiting en andere late er dan ook nog is wat speling bij.

Maar zoals KeDeShCh al zij.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 01:26:
Is weer afhankelijk waar de stroomaansluiting op de graka zitten. Er is een kans dat die misschien nog roet in het eten kunnen gooien, maar dit zal je dus uit moeten zoeken.
Let hier zeker op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Pixel Punk schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:15:
De naam of een link naar de behuizing die je op het oog hebt zou wel super handig zijn in deze discussie...
Want dat staat absoluut niet in de TS... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Blue-Tiger schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:24:
[...]
Want dat staat absoluut niet in de TS... :F
:X

Tijd dat ik ga wakker worden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Bedankt voor de reacties ben blij dit te horen.
Aangezien ik het risico niet wil nemen zal ik dan maar voor een nzxt phantom gaan ^^.
Dit topic mag eventueel gesloten worden.
Pagina: 1