Server: SBS 2008
Exchange: 2007
Anti spam software: GFI Mail Essentials
Sinds een aantal dagen komt er bij 1 gebruiker geen e-mail meer binnen op haar e-mailadres. Wanneer ik een extra e-mail adres aan haar account koppel dan komt deze wel gewoon binnen. Het e-mail adres heeft altijd gewerkt en er wordt naar het juiste e-mail adres gemaild. Het e-mail adres staat gewoon tussen haar "email addresses" in Exchange. Er zijn geen recente wijzigingen aan de server geweest. De gebruiker werkt veel extern.
De volgende foutmelding wordt naar mensen die naar haar mailen terug gestuurd:
> Dit bericht is afkomstig van de mail-server.
>
> U stuurde het volgende bericht, maar dat kon niet aan iedereen worden bezorgd:
>
> ======================================================================
> Onderwerp: xxxxxxxxxxxxxx
> This is a multi-part message in MIME format. ------=_NextPart_000_0022_01CC688B.F9E0BDA0 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable ----- Original Message -----=20 From: xxxxxxxxxx=20 To: xxxxxxxxxx=20 Sent: Wednesday, August 31, 2011
>
> Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
>
>
> EMAIL ADRES
> SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<xxxxxxxxx@xxxxxxx.nl>:
> host MX RECORD [IP ADRES]:
> 550 5.1.1 User unknown
De foutmelding wijst op een verkeerd e-mail adres, maar dit is dus niet het geval. Ik hoop dat iemand mij hier uit de brand kan helpen!
Exchange: 2007
Anti spam software: GFI Mail Essentials
Sinds een aantal dagen komt er bij 1 gebruiker geen e-mail meer binnen op haar e-mailadres. Wanneer ik een extra e-mail adres aan haar account koppel dan komt deze wel gewoon binnen. Het e-mail adres heeft altijd gewerkt en er wordt naar het juiste e-mail adres gemaild. Het e-mail adres staat gewoon tussen haar "email addresses" in Exchange. Er zijn geen recente wijzigingen aan de server geweest. De gebruiker werkt veel extern.
De volgende foutmelding wordt naar mensen die naar haar mailen terug gestuurd:
> Dit bericht is afkomstig van de mail-server.
>
> U stuurde het volgende bericht, maar dat kon niet aan iedereen worden bezorgd:
>
> Onderwerp: xxxxxxxxxxxxxx
> This is a multi-part message in MIME format. ------=_NextPart_000_0022_01CC688B.F9E0BDA0 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable ----- Original Message -----=20 From: xxxxxxxxxx=20 To: xxxxxxxxxx=20 Sent: Wednesday, August 31, 2011
>
> Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
>
>
> EMAIL ADRES
> SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<xxxxxxxxx@xxxxxxx.nl>:
> host MX RECORD [IP ADRES]:
> 550 5.1.1 User unknown
De foutmelding wijst op een verkeerd e-mail adres, maar dit is dus niet het geval. Ik hoop dat iemand mij hier uit de brand kan helpen!