scsi kabel 68pins doorknippen?

Pagina: 1
Acties:

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-05 21:32
Ik heb momenteel namelijk één kabel met 8 connectoren. Ik wil er graag 2 hebben met ongeveer 4 connectoren. Dit ivm het verdelen van mijn hd's over 2 kanalen van mijn raid controller.
Bevat zo'n kabel alleen maar parrallelle draadjes of zit er een of andere terugkoppeling in. Kortom kan ik dit ding ongestrafd in tweeen knippen ja of nee.

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

• cornelisprul
Is er dan niemand die heir iets zinnigs over te melden heeft.Ik voel er namelijk weinig voor om die hele standaard te gaan uitpluizen

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:56
volgens mij is het gewoon een lange kabel met connectors eraan. geen elektronica erin ofzo, tenminste niet bij een gewone kabel. volgens mij moet dat lukken, maar mijn garantie heb je niet.

• cornelisprul
Dat was mijn redenatie ook, alleen vind ik het nogal een gok om mijn schaar zomaar in een kabel van 150,- te zetten

• mvdejong
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Ik heb een bij een Intel dual-P1 moederbord meegeleverde kabel in tweeen gesneden om een van de onboard-controllers aan de interne disk en CD-speler te hangen, en de andere controller naar de externe connector te leiden, niets spannends aan.
Ik heb ook al heel wat kabeltjes zelf gebouwd.
Wel netjes langs een van de connectoren afsnijden, geen stukjes laten afsnijden. Dus een scherp mes gebruiken, niet gaan knippen. Een Stanley met een nieuw mesje is hier ideaal voor.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• cornelisprul
Hmm, bij een ide kabel zou ik niet eens twijvelen. Maar bij een scsi kabel van 150,- wel, ik weet namelijk niet zeker of er niet ergens een lus of iets dergelijks in zo'n ding zit. Maar als ik jou goed begrijp kan het ook bijn een 68pins scsi kabel zonder problemen

• Luiaard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:11
Geen probleem, gewoon knippen, ik heb van twee kabels met 2 connectoren eens 1 gemaakt met 4 connectoren door een paar 68 pins connectoren over te zetten.
Trouwens belachelijk dat die shit zo duur is, het zijn echt maar gewone koperen rotkabeltjes, zo gaat scsi wel ten onder.

Import van EVs

• cornelisprul
Mensen bedankt, ik geloof dat ik het er toch maar op ga wagen

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
gewoon doen.

maar wel recht afknippen anders loop je de kans dat er 2 kabletjes elkaar raken en dat kan voor problemen zorgen

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

zo gaat scsi wel ten onder ?

scsi is imho nooit voor de thuisgebruiker bedoelt ..

• cornelisprul
Wie zegt dat ik een thuisgebruiker ben
:)

Pagina: 1