Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11 21:23
Beste medetweakers,

Ik sta op het punt een bb curve te kopen, dit even voor tijdelijk maar is hetmogelijk dat ik mijn microsim van mijn iphone in de bb doe met uiteraat de sim tray micro sim -> sim kaart en dat ik met mijn standaard internet abbo gwn alles van bb kan gebruiken? In het bijzonder ping?

Ik lees op internet dat het de een wel lukt en dat de ander weer alleen met een speciaal bb internet abbo kan pingen

Kan iemand uitleggen hoe dit werkt?

Bedankt!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:54

Releases

Ja maar!

Nee dit is helaas niet mogelijk, hiervoor heb je een speciaal Blackberry abbonement nodig.

• sebasmac
Releases schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:23:
Nee dit is helaas niet mogelijk, hiervoor heb je een speciaal Blackberry abbonement nodig.
Wat is het verschil tussen bb internet en internet tis toch allebij internet zonder dat er poorten dichtstaan ofsoo misschien poort 25 maar dat is het dan ook wel ik snap het verschill niet zeg maar

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:54

Releases

Ja maar!

Bij dat internet krijg je een account op de blackberry servers en word je pin toegewezen, zonder dit werkt het gewoon niet.

• sebasmac
Is dat een eenmalige actie? want de bb is tweedehands dus kan het zijn dat die die codes al heeft aangemaakt?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Dit staat duidelijk uitgelegd in de FAQ.

DIT IS MIJN WEBSITE

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb net zelf gezocht op Google "blackberry + ping" en het 1e resultaat legt al direct duidelijk uit dat je een blackberry abonnement nodig hebt. http://www.blackberry-ping.nl/
Volgende keer wat meer moeite doen om zelf je vraag te kunnen beantwoorden. Hier kan een slotje op.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.