Toon posts:

Moederboord start niet op.

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een nieuwe cpu cooler in mijn computer ingebouwd. ik heb een asrock 770 extreme 3 met een amd phenom II 955 processor. en een Scynthe Mugen 2 rev B cooling. maar nu start mijn computer niet meer op. ik zou echt niet weten wat dit kan zijn. weet iemand wat het is?

alvast bedankt,

Remmelt

Verwijderd

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Wat heb je geprobeerd?
Zitten de afstandsbusjes goed?
Zit de koeler goed aangesloten op CPU_FAN?
Enzovoorts...

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 17:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
probleem nog steeds niet opgelost!

Verwijderd

Je hebt echt niet in 6 minuten alles geprobeerd wat er in dat topic staat ;)

Vertel eerst eens wat je al wel hebt geprobeerd en of de pc tekens van leven geeft, fans die gaan draaien, piepjes, etc.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Blijkbaar de hint/vragen in het bericht boven die van jou niet gezien?

[ Voor 52% gewijzigd door Raven op 01-09-2011 17:20 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Misschien vertellen wat je gedaan hebt en in 6 min die troubleshooter doorlopen is ook wel heel knap.

Maar als je niet meer info geeft kunnen wij je helaas niet helpen en lijkt het me verstandiger om de pc naar een reparateur te sturen.

Verwijderd

Topicstarter
alles draait, alleen mijn moederboord start niet op. geen piepje helemaal niks

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-01 08:59
Je bedoelt de bios start niet op? of wel bios maar laad het besturingssysteem niet? :+

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Hier op GoT verwachten we dat je wat meer moeite doet in plaats van een probleem neer te zetten en er van uit te gaan dat wij dat voor je gaan oplossen. Neem zoals gezegd de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door en vermeld vervolgens wat je hebt gedaan en waarom dat niet leek te werken.

Zie verder Het algemeen beleid voor de eisen met betrekking tot een goede topicstart. Omdat dit topic hier niet aan voldoet gaat het meteen weer dicht.

[ Voor 4% gewijzigd door Rone op 01-09-2011 17:29 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.