• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik had goede hoop dat het vanaf vandaag, 01-09-2011, beter zou zijn nu Ziggo het kanalen pakket hier in Den Haag (5555 dus) heeft aangepast. Meer HD kanalen en zenders zitten op een andere plek.
Dus ik VOL GOEDE MOED de laatste drivers installeren van mijn Anysee E30TC DVB-C en wel Version 1.3.4.5 en opnieuw alle kanalen gescand.
Kan mij herinneren dat er ooit 279 kanalen waren gevonden (kan iets minder zijn), maar nu dus 229. Nou is dat niet zo'n punt als ik maar de kanalen heb waar het mij om gaat.
Heb nog steeds dezelfde problemen, bij Eurosport HD heb ik wel geluid maar geen beeld, je ziet af en toe van die lichte vlekjes maar merendeel is het beeld zwart!
13th Street is ook verdwenen, waar ik overigens veel naar kijk en van opneem (Law & Order).

Waarom heeft het een aantal drivers geleden wel gewoon gewerkt en nu ineens niet meer?Huh? Het meest stabiele was het bij 1.3.3. beta maar ook daar ging het na verloop van tijd mis.
Ik heb aan mijn hardware niets veranderd, zat nog te denken om nieuwe kabels, stekkers, kastjes etc aan te schaffen maar dacht toen dat het met wat ik nu heb OOK heeft gewerkt.
Ik weet het niet meer ........ was heel enthousiast over Anysee maar die enthousiasme is in zijn geheel helaas verdwenen.

[ Voor 189% gewijzigd door Spiritual89 op 01-09-2011 13:17 ]