Sinds gisteravond heb ik opeens een probleem met mijn iPhone 4 (iOS V4.3.5). De accu loopt snel leeg en de telefoon voelt (erg) warm aan. Opladen via USB lukt niet (het "charging"-symbooltje wordt wel weergegeven), het batterijniveau blijft stabiel. Alleen via de oplader die in het stopcontact gaat lukt het, maar binnen enkele uren na het loskoppelen (uur of 4) is de accu weer leeg.
Ik heb wat gegoogled en dan kom ik tegen dat je je mailaccounts moet verwijderen. Dit heb ik gedaan en het account opnieuw aangemaakt. Dit hielp niet. Uiteindelijk het account definitief verwijderd, dit hielp ook niet.
Bluetooth, WiFi en mobiele data staan uit. Ook airplane mode geprobeerd.
De telefoon is gereboot. Ik draai geen software op de achtergrond, alle apps zijn via de "applicatie explorer" (twee keer op de homebutton drukken) gekilld.
De iPhone blijft warm en het opladen via USB lukt "as we speak" niet. Is dit een hardware issue?
Ik heb wat gegoogled en dan kom ik tegen dat je je mailaccounts moet verwijderen. Dit heb ik gedaan en het account opnieuw aangemaakt. Dit hielp niet. Uiteindelijk het account definitief verwijderd, dit hielp ook niet.
Bluetooth, WiFi en mobiele data staan uit. Ook airplane mode geprobeerd.
De telefoon is gereboot. Ik draai geen software op de achtergrond, alle apps zijn via de "applicatie explorer" (twee keer op de homebutton drukken) gekilld.
De iPhone blijft warm en het opladen via USB lukt "as we speak" niet. Is dit een hardware issue?