Toon posts:

TV-OUT op nieuwe Samsung LED UE32d6510 mogelijk?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een paar weken geleden heb ik de Samsung UE32d6510 gekocht.
In de specificaties van deze televisie staat onder Input/Output: HDMI 4x.
Maar juist bij deze HDMI specificatie staat verder niet of zowel output als input mogelijk is.

Ik zou graag een kwalitatieve Video/TV-out op mijn samsung willen hebben,
zodat ik dit signaal kan aansluiten op een projector. Ik moet hiervoor een omvormer kopen (beamer is Component/YUV) dus ik kan het niet gemakkelijk testen.

Weet iemand of de latere Samsung 6500/6000 series een tv-out optie hebben?
:)

Verwijderd

TV toestellen zijn alle HDMI in(put) tenzij expliciet anders vermeld. HDMI arc Audio Return Channel stuurt alleen geluid terug uit.
Doel van HDMI: digitaal video signaal van bron naar TV brengen. Ga je dus waarschijnlijk nooit een HDMI out op een TV vinden.
HDMI stands for High Definition Multimedia Interface.
To transfer the digital video signal from a source to a TV

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 12:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, daar was ik al bang voor. Het lijkt er dus op dat de nieuwste / bijna nieuwste generatie samsung tvs geen mogelijkheid hebben tot uitsturen van video / tv beelden.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Ik denk dat geen enkele TV dergelijke HDMI aansluitingen heeft. Je TV is toch niet de bron van het videosignaal?
Tenzij je een CI+-module van je kabelprovider gebruikt natuurlijk, maar dan is dit een goede reden om een setopbox te gebruiken.

Scart geeft doorgaans overigens wel video-out, bijv. ten behoeve van een videorecorder.

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 01-09-2011 15:03 ]