Uit de BBG:Cyleo schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:21:
[...]
Vanwaar het micro-atx moederbord? Maar die voeding moet voldoende zijn. De koeler moet voldoende zijn om de proc koel te houden, de stock koeler is hier ook goed genoeg voor als je niet hoeft te overklokken en je niet ergert aan een klein beetje extra geluid.
Overklokken ga ik niet doen, en ik denk niet dat ik ooit 2 videokaarten aan ga sluiten, dus vandaar dat ik voor het mobo van het budgetgamesysteem ben gegaan. Welk moederbord zou jij aanraden? Heeft deze verder nog nadelen die niet in de BBG genoemd zijn?Wie echter niet wil overklokken en hooguit één videokaart wil gebruiken, is net zo goed af met het moederbord uit het budgetgameystseem. Op dit onderdeel zou dus nog bespaard kunnen worden.
Die extra koeler is dus in principe overbodig, maar als ik hem wel neem is het iets stiller? Dan haal ik die eruit, kan ik hem er altijd nog later in zetten.
Wat vind je verder van de onderdelen? Zou je zelf het geld anders besteden/verdelen? Zoals ik al zei, ik doe dit voor het eerst dus weet niet goed of ik de juiste keuzes maak.