Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Reclame op site

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweaker,
Ik beschik al sinds een geheele tijd over DirectAdmin control panel voor mijn vps.
Nu zou ik graag wat reclame op alle sites willen zetten dat aangemaakt zijn behalve mijn hoofd site.

Ik heb op google gekeken of het mogenlijk is maar ik krijg nergens echt resultaten. Is dit uberhoud mogenlijk met DirectAdmin of kan dit alleen via apache. Ik weet wel 100% zeker dat het mogenlijk is.

Hopenlijk weten jullie raad,

Vriendelijke groet, Killer007

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Webdesign, Markup & Clientside Scripting
Problemen die te maken hebben met HTML, CSS, clientsided scripting, Flash, enz.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Firefox plaatst je divs niet goed.
  • Je Javascriptje werkt niet in Internet Explorer.
  • Je weet niet zeker of je code semantisch correct is.
In WEB hebben we het over zélf programmeren; je vraag is echter een (third party) supportvraag waar we weinig mee kunnen. Ik zou in eerste instantie eens aankloppen bij de makers of eens op zoek gaan naar een supportpagina/forum van ze.

Verder zien we, zoals beschreven in onze Quickstart, graag wat meer eigen inzet; "ik heb al gegoogled" kan iedereen wel roepen maar dan horen we graag waarop je gegoogled hebt (zodat we je bijv. betere suggesties voor zoektermen kunnen geven), wat je (zelf) geprobeerd hebt etc. etc.

[ Voor 57% gewijzigd door RobIII op 01-09-2011 12:09 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.