Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech G500 probleem

Pagina: 1
Acties:

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-11 17:16
Ik heb gister een Logitech G500 gekocht, en in eerste instantie tevreden over de muis. Na een paar uurtjes gebruik is er echter iets stuk gegaan bij de muis. In het begin werkte de muis zonder problemen op mijn zwarte muismat (merk "Fellowes"), maar ineens registreerde de muis amper bewegingen. Echter, wanneer ik de muis op het bureau zelf gebruik ipv de muismat, registreert hij wel bewegingen (nog steeds niet optimaal, maar op wat kleine hickups na registreert hij alles. Hoe kan dit? Wat is er defect gegaan?

Is dit softwarematisch op te lossen, of is hij gewoon stuk? Alle andere functies van de muis werken overigens prima.

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:50
Die g500 heeft een optische laser met een aantal 'ribbeltjes' rond het sensor-gaatje toch?

Mijn knaagdier had ooit een vergelijkbaar probleem en toen bleek er een heeeel klein haartje half voor de sensor vast te zijn komen te zitten, een beetje pielen met een pincetje did the trick there.

Wellicht dat t bij jou ook het geval is, 't zou een simpele oplossing kunnen zijn iig die het controleren waard is niet? 8)