Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook verwijderd, systeemherstel geprobeerd

Pagina: 1
Acties:

• erikvanhoutert
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-05 17:10
Op een pc is office2010 totaal verwijderd. Nu kan ik wel met systeemherstel alles terug zetten maar start het programma niet meer op.. beschadigd?

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn email / instellingen / adressen niet kwijt ben?

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Volgens mij zou een herinstallatie moeten voorstellen de gevonden, corrupte, versie te herstellen (of in ieder geval te pogen dat te doen)

Hoe heb je het voor elkaar gekregen je Outlook zo kapot te krijgen (en wat is er mis met je back-ups?)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Client Software Algemeen => OFF.

Mails en adressen staan in de PST-file: maak daar een backup van. En, zie hierboven, zorg er voor dat je voortaan altijd enkele backups hebt van alles dat je niet kwijt wilt.

Verder hebben we meer info nodig. Welk OS heb je? Welke foutmeldingen krijg je precies? Hoe heb je verwijderd?

Een herinstallatie zou - na backuppen - inderdaad moeten kunnen voldoen.

FWIW: systeemherstel is geen volledige teruggang in de tijd, alleen een kopie van bepaalde bestanden en instellingen. Je kunt er dus zeker niet alles mee terugzetten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)