Ik ga 2 monitors kopen en een radeon HD 6970 2gb. Kun je dan bijvoorbeeld call of duty of een ander spel in dual monitor?
Voor racegames wordt veel een triple monitor setup gebruikt.
Een scherm om naar links & eentje om naar rechts te kijken & dan ofc eentje om naar voor te zien.
Met dual setup heb ik persoonlijk niet zoveel ervaring, wat ik meestal doe is op 1 scherm mijn game op het andere msn/mIRC of ander chat programma dat ik laat open staan.
Een scherm om naar links & eentje om naar rechts te kijken & dan ofc eentje om naar voor te zien.
Met dual setup heb ik persoonlijk niet zoveel ervaring, wat ik meestal doe is op 1 scherm mijn game op het andere msn/mIRC of ander chat programma dat ik laat open staan.
Met eyefinity kun je je twee (of beter drie) schermen als één groot virtueel scherm gebruiken.
Ik heb ook ooit gekeken naar een dual scherm setup. Maar wat me tegenhoud is gewoon dat het nutteloos is voor FPSen. Lekker naar de balk aan het kijken tussen de schermen in waar je crosshair moet zitten.
Ikzelf stap volgend jaar ergens over van 22inch naar 27 inch.
Denk dat je dat beter kunt hebben.
De enige reden om "maar" 2 schermen te hebben is een RTS spel.
Voor de rest zitten de balken van de behuizing alleen maar in de weg.
Mocht je meerdere schermen willen gaan gebruiken, kies dan voor 3 goedkopere snelle schermen. Mits je voor gamen gaat en niet voor kleuren zoals bij foto bewerken.
Ikzelf stap volgend jaar ergens over van 22inch naar 27 inch.
Denk dat je dat beter kunt hebben.
De enige reden om "maar" 2 schermen te hebben is een RTS spel.
Voor de rest zitten de balken van de behuizing alleen maar in de weg.
Mocht je meerdere schermen willen gaan gebruiken, kies dan voor 3 goedkopere snelle schermen. Mits je voor gamen gaat en niet voor kleuren zoals bij foto bewerken.
[Voor 33% gewijzigd door Arunia op 01-09-2011 09:28]
Anoniem: 102195
u2311h schermen zijn een aanrader! Hebben niet zo'n cheap ass TN beeld, maar gewoon een IPS, waardoor je bij 3 schermen je ook de kleuren goed blijft zien (ze vertekenen niet). De Dell u2311h is het enige goedkope scherm die ook onder gaming perfect is, ik heb totaal geen last van ghosting. Heb er momenteel 2 maar ik ga er nog een derde bijkopen.. De reviews zijn ook lovend.... kijk anders is op www.widescreengaming.com, hier vind je al je antwoorden op widescreengaming... In tegenstelling tot Arunia zou ik je willen adviseren om juist iets meer geld voor een goede monitor te betalen, vele gebruikers hebben spijt gekregen van goedkope TN schermen (zie wederom het forum van hierboven)....
Maar inderdaad het enige nut zou een RTS spel zijn, want zowel bij shooters als bij racegames zit of je crosshair of de racebaan in het midden en laat dat nu net de dikke zwarte rand van je monitor zijn
Tevens heeft dit scherm een DP poort, waardoor je geen dure active adapter hoeft te kopen, aangezien er maar 2 DVI schermen aangesloten kunnen worden op 1 videokaart.
Maar inderdaad het enige nut zou een RTS spel zijn, want zowel bij shooters als bij racegames zit of je crosshair of de racebaan in het midden en laat dat nu net de dikke zwarte rand van je monitor zijn

Tevens heeft dit scherm een DP poort, waardoor je geen dure active adapter hoeft te kopen, aangezien er maar 2 DVI schermen aangesloten kunnen worden op 1 videokaart.
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 102195 op 01-09-2011 12:58]
De reden dat ik zei dat een duurder scherm (vanwege het IPS, wat een mooie tussenweg is tegenover PVA panelen) niet aan te raden zou zijn is vanwege de lagere verversing.
TN panelen zijn sneller dan IPS schermen, maar missen de grote hoeveelheid kleuren.
Ikzelf heb wel last van tearing, maar wellicht dat als de pc sneller zou zijn, dat dat tearing weer opgevangen kan worden door de wait for sync optie.
Boein767 heeft er zo te lezen een stuk meer ervaring mee
.
TN panelen zijn sneller dan IPS schermen, maar missen de grote hoeveelheid kleuren.
Ikzelf heb wel last van tearing, maar wellicht dat als de pc sneller zou zijn, dat dat tearing weer opgevangen kan worden door de wait for sync optie.
Boein767 heeft er zo te lezen een stuk meer ervaring mee

Nou zoveel ervaring heb ik er niet mee, maar ik heb mij er de afgelopen maanden in verdiept omdat ik ook graag wilde gamen op 3 monitorenArunia schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:09:
Boein767 heeft er zo te lezen een stuk meer ervaring mee.

Keuze blijft persoonlijk, alle opties werken.... De ene is alleen is duurder dan de andere, maar voor die 190 euro die je voor een Dell IPS betaald hoef je het niet te laten... Een beetje 23 inch scherm is immers zo 150 euro, maar dan moet je met een beetje pech nog wel een dure converter van 40 euro kopen (als je voor 3 schermen zou gaan)... Iets wat bij die dell weer niet hoeft omdat er gewoon een DP poort op zit.
Ik wilde ook voor 3 goedkope TN panelen gaan, maar ben hier duidelijk vanaf gepraat door mensen die al wat jaartjes ervaring hadden met 3 schermen.... Tot nu toe heb ik geen spijt, ik merk geen vertraging bij spellen als Battlefield.
Geen tearing op je scherm(en)? Ik heb daar wel ongelooflijk last van. Heb zelf een 380 euro Dell 2009WP (oid). Deze is ook IPS.
Totaal niet, de Dell U2311 werd overigens een aantal Best Buy Guides nog aanbevolen hier 

Pagina: 1