Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

keyboard simulator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik zou graag weten of iemand een goed programma weet om toets aanslagen te simuleren zoals bvb elke seconde een knop in duwen. Ik heb al een tijdje zitten zoeken en heb Winkeysim gevonden maar ik vind nergens een tutorial of andere uitleg hiervan.
Dus weet iemand een goed programma hiervoor?

MVG Andy

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ten eerste: welkom! Ten tweede: valsspelen is niet netjes ;)

Winkeysim lijkt op http://mwganson.freeyellow.com/winkeysim/ (eerste Google-hit) al wel een redelijk voorbeeld te geven maar dat ding is zo te zien stokoud (WIN95, NT4!). Er zijn tegenwoordig wel meer van dergelijke tools, WSH/VBScript kan het prima met sendkeys , AutoIt, etc.

Maar als het even kan dan wil je geen keystrokes nadoen maar netjes een API of commandline parameters aanspreken.

Wat wil je precies doen?

Edit: heb je het over Windows? Welke versie?

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 31-08-2011 23:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 23:55:
Ten eerste: welkom! Ten tweede: valsspelen is niet netjes ;)

Winkeysim lijkt op http://mwganson.freeyellow.com/winkeysim/ (eerste Google-hit) al wel een redelijk voorbeeld te geven maar dat ding is zo te zien stokoud (WIN95, NT4!). Er zijn tegenwoordig wel meer van dergelijke tools, WSH/VBScript kan het prima met sendkeys , AutoIt, etc.

Maar als het even kan dan wil je geen keystrokes nadoen maar netjes een API of commandline parameters aanspreken.

Wat wil je precies doen?

Edit: heb je het over Windows? Welke versie?
windows 7.
En het is niet voor vals te spelen. het zit zo ik doe op wow aan milling van herbs.
Dus moet ik voor elke 5 herbs op een knop duwen. Dan duurt het 1-2 seconden voor de herbs te verwerken naar inkt :)
en ik heb er ongeveer 10 000 zitten in mijn mailbox dus zou dan ongeveer 2000 keer moeten drukken op een knop.
Daarom zoek ik naar een iets makkelijkere oplossing :)
Welke volgens wow ook legaal is, en ik weet dit aangezien ik ook multibox :)

Alvast bedankt

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Autohotkey doet wat jij wil (en nog veel meer). Je moet echter wel even het een en ander doornemen omdat het scripts zijn. Voor een simpele herhaling van toetsaanslagen zijn er in he help voorbeelden te vinden, dus dat moet geen probleem zijn.

Raku

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 01:18:

Daarom zoek ik naar een iets makkelijkere oplossing :)
Welke volgens wow ook legaal is, en ik weet dit aangezien ik ook multibox :)

Alvast bedankt
Alles is legaal zolang het eenmalige keypresses zijn, moment dat je iets 'automated' maakt, is dat niet meer toegestaan :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.